Τετάρτη 1 Ιουλίου 2009

Πλήρης απορρόφηση της ΠΝΓ ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ ΑΕΒΕ από την ALAPIS

Σύμφωνα με ανακοίνωση της, η εταιρεία ALAPIS ΑΒΕΕ θα προβεί στις ακόλουθες ενέργειες:

Α) θα συγχωνεύσει δια της απορρόφησής της την 100% θυγατρική της εταιρεία ΠΝΓ ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ ΑΕΒΕ, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων του Κ.Ν. 2190/1920 και του Ν. 2166/1993.
Σύμφωνα με τις από 29/06/2009 αποφάσεις των Διοικητικών Συμβουλίων των προαναφερόμενων εταιρειών, ανακοινώνεται η πρόθεσή τους για συγχώνευση και η 30/06/2009 καθορίζεται ως ημερομηνία του ισολογισμού μετασχηματισμού της απορροφώμενης εταιρείας.

Β) θα προβεί στην ίδρυση της ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ ANIMAL HEALTH και

Γ) θα προβεί στην ίδρυση της ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ COSMETICS.
Επίσης η ALAPIS ΑΒΕΕ, ανακοινώνει ότι στις 29 Ιουνίου 2009 προχώρησε στην εξαγορά του 100% των μετοχών της εταιρείας "ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ PRESTIGE SPA S ΚΕΝΤΡΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΑΕΒΕ" έναντι του ποσού των ευρώ 1.25 εκ.
H εταιρεία "ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ PRESTIGE SPA S ΚΕΝΤΡΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΑΕΒΕ" λειτουργεί σε δύο πολυτελείς εγκαταστάσεις στο Κολωνάκι και την Κηφισιά, όπου παρέχει μία ευρεία γκάμα θεραπειών προσώπου και σώματος με τη χρήση προϊόντων LA PRAIRIE, των οποίων ο Όμιλος είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος.
Στην εταιρεία "ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ PRESTIGE SPA S ΚΕΝΤΡΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΑΕΒΕ" απασχολούνται 27 άτομα, ενώ για τις χρήσεις 2009 και 2010 αναμένονται πωλήσεις ευρώ 1,4 εκ. και ευρώ 1,8 εκ. και EBITDA ευρώ 0,2 εκ. και ευρώ 0,35 εκ. αντίστοιχα.

30/6/2009

Έρευνα σε ποντίκια «ρίχνει φως» στις παρενέργειες του Ambien

Μια νέα έρευνα που διεξήχθη σε ποντίκια μπορεί να εξηγήσει τις σπάνιες παρενέργειες που συμβαίνουν σε κάποιους χρήστες του υπνωτικού Ambien, όπως ενδεικτικά είναι η υπνοβασία, οι νυχτερινές «κραιπάλες» ακόμα και η οδήγηση ενώ ο οδηγός δεν έχει ακόμα ξυπνήσει εντελώς.

Το Ambien που παρασκευάζεται από τη Sanofi Aventis έχει την ιδιότητα να κλείνει σημαντικά κυκλώματα του εγκεφάλου, που είναι υπεύθυνα στο να παρακωλύουν την λειτουργεία άλλων εγκεφαλικών κυκλωμάτων υπό ορισμένες συνθήκες, αφήνοντας έτσι αυτά τα κυκλώματα ανεξέλεγκτα, σύμφωνα με την έρευνα των επιστημόνων του Georgetown University Medical Center της Washington.

«Είναι κάπως σαν να αφήνεις το φρένο», δήλωσε η Molly Huntsman, που συμμετείχε στην έρευνα, η οποία δημοσιεύτηκε στις σελίδες του Proceedings of the National Academy of Sciences.

Το Ambien μπορεί να ενεργοποιήσει κυκλώματα του εγκεφάλου που θα έπρεπε να μείνουν ανενεργά. «Στην ουσία το Ambien «ξυπνά» κάποια κυκλώματα γιατί τα φρένα δεν είναι στη θέση τους» πρόσθεσε η Molly Huntsman.

Προκειμένου να μελετήσουν τις παρενέργειες του Ambien, γνωστού με τη γενική ονομασία zolpidem, οι ερευνητές διεξήγαγαν μια σειρά από πειράματα σε ποντίκια.

Η ομάδα των ερευνητών θέλησε να ανακαλύψει την επιρροή του φαρμάκου σε ποντίκια με κομμένα μουστάκια. Τα μουστάκια για τα τρωκτικά είναι το κύριο αισθητηριακό τους όργανο, και το χρησιμοποιούν όπως περίπου και οι άνθρωποι τα μάτια προκειμένου να συλλέγουν πληροφορίες για τον κόσμο.

Ανακάλυψαν ότι η ομάδα των ποντικών που στερούταν αυτές τις αισθητηριακές πληροφορίες παρουσίασε αλλαγές στον εγκέφαλο που δημιουργούσαν διαφορετικές αντιδράσεις στο φάρμακο Ambien.

«Είναι ένα ολόκληρο πλήθος νευρώνων που υπό κανονικές συνθήκες σταματά τη δραστηριότητα συγκεκριμένων κυκλωμάτων του εγκεφάλου. Αυτό που ανακαλύψαμε εμείς είναι πως το Ambien εμποδίζει την ικανότητα των νευρώνων αυτών να εμποδίζουν», δήλωσε στο Reuters η Huntsman.

Πρόσθεσε πως το Ambien συνήθως δεν έχει καμιά επίδραση σε αυτούς τους νευρώνες, αλλά το να κόψουν τα μουστάκια των ποντικών ήταν αρκετό για να δημιουργήσει αλλαγές στους υποδοχείς του εγκεφάλου και να προκαλέσει διαφορετικές αντιδράσεις των ποντικών στο φάρμακο.

«Αυτό που συνέβη με τα ποντίκια είναι πως βλέπαμε τους ανασταλτικούς νευρώνες του εγκεφάλου τους να γίνονται ευαίσθητοι στο Ambien, ενώ κανονικά δεν θα ήταν», επεσήμανε η ίδια και υποστήριξε πως εφόσον ο εγκέφαλος ποντικών και ανθρώπων έχει παρόμοια κυκλώματα είναι πιθανόν το ίδιο να συμβαίνει και σε κάποιους ανθρώπους των οποίων οι εγκέφαλοι είναι κατά κάποιον τρόπο προδιατεθιμένοι να αντιδράσουν διαφορετικά στο φάρμακο.

«Το ζήτημα με τους ανθρώπους είναι πως δεν συμβαίνει σε όλες τις περιπτώσεις. Εντούτοις κάποιοι βιώνουν τις παρενέργειες αυτές, υπνοβατούν, τρώνε ενώ κοιμούνται και κάνουν ένα σωρό άλλα περίεργα πράγματα. Αυτό ίσως συμβαίνει επειδή κάτι έχει αλλάξει στη χημεία του εγκεφάλου τους, καθώς είναι πολλές οι αιτίες για να συμβεί μια τέτοια αλλαγή, όπως για παράδειγμα το αλκοόλ ή το στρες», τόνισε η Molly Huntsman. Τέλος επεσήμανε πως θα χρειαστεί περισσότερη έρευνα ώστε να επεξηγηθούν αυτές οι παρενέργειες ενώ δήλωσε πως η εν λόγω έρευνα προσφέρει αρκετά στοιχεία για τους μελλοντικούς ερευνητές.

Έξι ακόμα κρούσματα της νέας γρίπης στη χώρα μας

Έξι (6) επιπλέον κρούσματα αναφέρθηκαν στις 30 Ιουνίου 2009 και έως τις 18:00 από το Εργαστήριο Αναφοράς Νοτίου Ελλάδος.



Πρόκειται για:

- Παιδί 11 ετών, Κυπριακής καταγωγής και διαμένει μόνιμα στην Αυστραλία και βρίσκεται στην Ελλάδα για διακοπές.

- Άνδρα 19 ετών, Ελληνικής καταγωγής, που γύρισε πρόσφατα από την Αγγλία.

- Γυναίκα 30 ετών, Ελληνικής καταγωγής, που γύρισε από τη Χιλη

- Άνδρα 18 ετών, Ελληνικής καταγωγής που ήρθε σε επαφή με επιβεβαιωμένα κρούσματα.

- Γυναίκα 64 ετών, Ελληνικής καταγωγής από τον Καναδά, που ήρθε για διακοπές στην Ελλάδα

- Παιδί 9 ετών, Ελληνικής καταγωγής που γύρισε από ταξίδι στις ΗΠΑ

Έως τις 8:00 π.μ. της 1ης Ιουλίου 2009 δεν έχει αναφερθεί κάποιο καινούριο κρούσμα.

Τα περιστατικά που νόσησαν από το νέο ιό της γρίπης ανέρχονται σε ενενήντα επτά (97), από τα οποία τριάντα (31) έχουν ιαθεί πλήρως. Οι υπόλοιποι ασθενείς ακολουθούν τις προβλεπόμενες διαδικασίες νοσηλείας.



Η ροή των περιστατικών ελέγχεται πλήρως και δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας για την κοινότητα. Αν και η νέα γρίπη έχει λάβει χαρακτήρα πανδημίας και είναι αναμενόμενο να αυξάνονται τα κρούσματα, επισημαίνεται ότι η συμπτωματολογία της νόσου συνεχίζει να είναι ήπια.



Ο Τομέας Υγείας, το Ε.Κ.ΕΠ.Υ. και το ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. βρίσκονται σε εγρήγορση για την αντιμετώπιση περιστατικών από τον Νέο Ιό της Γρίπης.

Το Ιατρικό Αθηνών ανακηρύχθηκε ως η εταιρία με την καλύτερη φήμη στον κλάδο ιατρικών υπηρεσιών στην Ελλάδα

Σύμφωνα με την ανεξάρτητη διεθνή έρευνα GLOBAL PULSE 2009, το Ιατρικό Αθηνών ανακηρύχθηκε ως η εταιρία με την καλύτερη φήμη στον κλάδο των ιατρικών υπηρεσιών. Το GLOBAL PULSE, είναι μια έρευνα που διεξήχθη το Φεβρουάριο του 2009 από το διεθνούς κύρους οργανισμό Reputation Institute σε 32 χώρες. Στην Ελλάδα, η έρευνα διεξάγεται σε συνεργασία με την Tradelink Reputation Research and Consultancy και αξιολογήθηκαν 65 μεγάλες εταιρίες.

Το Global Reputation Pulse μετράει την εταιρική φήμη μεγάλων εταιριών παγκοσμίως στα χαρακτηριστικά του συναισθηματικού δεσίματος (εμπιστοσύνη, φήμη, θαυμασμό και καλή εντύπωση) καθώς και στους επτά πυλώνες της φήμης.

Από το χώρο της υγείας στην Ελλάδα αξιολογήθηκαν τρεις όμιλοι ιατρικών υπηρεσιών. Το Ιατρικό Αθηνών διακρίθηκε πρώτο και στους επτά πυλώνες της φήμης οι οποίοι είναι: Προϊόντα/Υπηρεσίες, Καινοτομία, Κοινωνική Υπευθυνότητα, Εταιρική Διακυβέρνηση, Εργασιακό Περιβάλλον, Ηγεσία και Οικονομική Ευρωστία.

Ο πυλώνας με την μεγαλύτερη επιρροή στην φήμη είναι τα Προϊόντα/ Υπηρεσίες όπου το Ιατρικό Αθηνών διακρίθηκε και εκεί πρώτο με μεγάλη διαφορά από τους υπολοίπους ομίλους ιατρικών υπηρεσιών. Οπωσδήποτε κάθε ένας από τους επτά πυλώνες είναι εξίσου σημαντικός και καθοδηγεί την εταιρική φήμη. Ως εκ τούτου για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη, τον θαυμασμό, την καλή εντύπωση και την υποστήριξη οι εταιρείες πρέπει να αναπτύξουν και τους επτά πυλώνες της φήμης.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, και αφού τα αποτελέσματα σταθμίζονται για να εξαλείψουν τις διαφοροποιήσεις ανά χώρα και άρα να είναι συγκρίσιμα μεταξύ των, στον ευρύτερο κλάδο των υπηρεσιών υγείας (κλινικές, διαγνωστικά εργαστήρια, φαρμακευτικές, κατασκευαστές ιατρικού εξοπλισμού κλπ) το Ιατρικό Αθηνών αναδείχθηκε ως η πέμπτη εταιρεία παγκοσμίως με την καλύτερη φήμη.

Ο κύριος Nicolas Trad, Managing Partner του Reputation Institute δήλωσε ότι: «Όπως δείχνουν και τα αποτελέσματα της έρευνας Global Reputation Pulse 2009, τη σήμερον ημέρα που οι εταιρίες κρίνονται πιο αυστηρά, η φήμη είναι ακόμα πιο σημαντικός οδηγός μίας επιχείρησης που τη βοηθάει να διατηρήσει την υποστήριξη του κόσμου».

Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

Κυκλοφοριακή Αγωγή από την INTERAMERICAN και τον Ιαβέρη, στη Λάρισα και στον Βόλο

«Δεν ξέρουμε ότι δεν ξέρουμε να οδηγούμε...»

Η πολυετής εκστρατεία ενημέρωσης με στόχο την πρόληψη και μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, που έχει αναλάβει η INTERAMERICAN με τη συνεργασία του γνωστού οδηγού αγώνων Ιαβέρη, είχε πρόσφατους σταθμούς τον Βόλο και τη Λάρισα, στις 25 και 26 Ιουνίου αντίστοιχα.

Στις εκδηλώσεις, που πραγματοποιήθηκαν στις δύο θεσσαλικές πόλεις υπό την αιγίδα των δήμων, ο Ιαβέρης για μια ακόμη φορά εστίασε στην ανθρώπινη επιπολαιότητα και απερισκεψία, από θέση οδηγού αλλά και πεζού, όπου καταλόγισε τις άμεσες και έμμεσες ευθύνες για τη γενοκτονία που συντελείται στους δρόμους της χώρας μας.

«Οι θάνατοι από τα τροχαία ατυχήματα κατά τα τελευταία 50 χρόνια είναι περισσότεροι από τις απώλειες σε ζωές που είχε η Ελλάδα σε όλους τους πολέμους κατά τον τελευταίο αιώνα» παρατηρεί ο Ιαβέρης, τονίζοντας ότι έχουμε ελπίδες αναστροφής μόνο αν αλλάξουμε δραστικά την κουλτούρα των πολιτών αλλά και τα θεσμικά πλαίσια οδικής συμπεριφοράς και ασφάλειας.

Η INTERAMERICAN, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης “Πράξεις Ζωής”, επενδύει στην κυκλοφοριακή αγωγή και με τον Ιαβέρη υλοποιεί ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης με σεμινάρια στα αστικά κέντρα όλης της χώρας. Η ανάπτυξη της αίσθησης του κινδύνου από τις μικρές ηλικίες, η συνείδηση και ο εμπλουτισμός των γνώσεων για τη διαχείριση ειδικών συνθηκών στον δρόμο, αλλά και η τήρηση των βασικών μέτρων ασφάλειας είναι ο στόχος της εταιρείας ως κοινωνικά υπεύθυνης, όπως επεσήμανε στις εκδηλώσεις ο Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων και ΕΚΕ της INTERAMERICAN Γιάννης Ρούντος. Σημειώνεται ότι η INTERAMERICAN έχει προσυπογράψει την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας και ως μέλος της έχει αναλάβει σχετικές δεσμεύσεις.

Με τη γλώσσα των αριθμών
Σύμφωνα με τα στοιχεία 2008 της Τροχαίας και της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, ο μεγαλύτερος αριθμός θανατηφόρων ατυχημάτων σημειώνεται σε κατοικημένες περιοχές και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο. Οι κύριες αιτίες -πίσω από τις οποίες βρίσκεται ο παράγων άνθρωπος- εντοπίζονται στην παραβατική συμπεριφορά (προτεραιότητα, σημάνσεις, αλκοόλ κ.ά.) και δευτερευόντως στις οδικές υποδομές (κακοτεχνίες, έλλειψη φωτισμού - προστατευτικών κιγκλιδωμάτων - σημάνσεων κ.ά.).

Την παραβατικότητα υπογράμμισαν στις σχετικές αναφορές τους κατά τις εκδηλώσεις της INTERAMERICAN και οι Διοικητές της Τροχαίας, Χαράλαμπος Ψιψιλής στη Λάρισα και Γιώργος Καραΐσκος στο Βόλο, στους οποίους η εταιρεία πρόσφερε ένα ραντάρ ελέγχου ταχύτητας και ένα αλκοολόμετρο. Οι ίδιοι οι οδηγοί, όπως καταδεικνύει και έρευνα της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, ομολογούν την παραβατικότητά τους: 7 στους 10 οδηγούς δήλωσαν ότι έχουν παραβιάσει κάκκινο σηματοδότη, 56,3% των οδηγών ότι κάνουν αντικανονικές προσπεράσεις, ενώ 30% έχουν οδηγήσει μετά από κατανάλωση αλκοόλ…

Η Ελλάδα κατέχει την πρώτη θέση σε θανάτους από τροχαία, με 149 απώλειες ανά εκατομμύριο κατοίκων, μεταξύ των 15 χωρών της παλαιάς Ευρωπαϊκής Ένωσης (International Road Traffic and Accident database, 2006) και απέχει πολύ από κάθε πιθανότητα να προσεγγίσει τον στόχο της μείωσης των θανάτων κατά 50%, που έχει θέσει με οδηγία η Ευρωπαϊκή Ένωση για τις χώρες μέλη, εντός της δεκαετίας 2000-2010.

Ο Ιαβέρης για την ταχύτητα
Είναι χαρακτηριστική η επιμονή του Ιαβέρη στη συντηρητική οδήγηση των χαμηλών ταχυτήτων, ειδικά μέσα στις πόλεις και στις εκδηλώσεις της INTERAMERICAN αναφέρθηκε πάλι στις συνέπειες που μπορεί να έχει μια σύγκρουση. Από το βιβλίο του “Εθνικό Θέμα” είναι η σχετική αναφορά που ακολουθεί:

«Αλήθεια, τι είναι για εσάς η ταχύτητα των 30 χιλιομέτρων;

α. Η ταχύτητα εκκίνησης, που δεν την «γράφει» καλά - καλά το κοντέρ σας;
β. Η ταχύτητα πρόσκρουσης στο λιθόστρωτο του πεζοδρομίου, αν πηδήσετε από τον τρίτο όροφο;
γ. Η ταχύτητα με την οποία ένας δρομέας των 60 μέτρων περνά και κόβει το νήμα του τερματισμού στον κλειστό στίβο και που, για να σταματήσει, χρειάζεται 20 μέτρων «ομαλή» επιβράδυνση και βίαιη επαφή με τα αφρολέξ που υπάρχουν στην άκρη του σταδίου;

Μπορείτε να φανταστείτε τι θα συνέβαινε αν στο νήμα υπήρχε ένα ΑΟΡΑΤΟ για τους δρομείς άθραυστο κρύσταλλο, πάνω στο οποίο θα «έσκαζαν» με την τελική ταχύτητα των 30 χιλιομέτρων;

Θα συνθλίβονταν!»