Η νέα Pfizer Hellas διαθέτει μεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο σκευασμάτων για περισσότερους θεραπευτικούς τομείς, ισχυρότερα οικονομικά μεγέθη, περισσότερους εργαζομένους.
Από τις 15 Ιουλίου 2010, η νέα Pfizer Hellas είναι πραγματικότητα. Οι εργασίες συγχώνευσης των Pfizer Hellas και Wyeth Hellas ολοκληρώθηκαν, δημιουργώντας την πιο ισχυρή βιο-φαρμακευτική εταιρεία στην Ελλάδα.
Η νέα Pfizer Hellas, έχει ένα ευρύτατο φάσμα δραστηριοτήτων στον τομέα της υγείας των ανθρώπων αλλά και της κτηνιατρικής. Στα πρωτοποριακά σκευάσματά της συμπεριλαμβάνονται εμβόλια, βιολογικά φάρμακα και προϊόντα διατροφής, ενώ το υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας και εξειδίκευσης του ανθρώπινου δυναμικού της προσδίδει μια πρωτόγνωρη δυναμική.
Η νέα δομή των επιχειρησιακών μονάδων, τα μεγέθη, η τεχνογνωσία και η εμπειρία από την μέχρι σήμερα δραστηριότητα των Pfizer Hellas και Wyeth Hellas, εξασφαλίζουν τις προϋποθέσεις μίας εταιρείας ισχυρής και ευέλικτης, ικανής να ανταποκριθεί στις σύγχρονες προκλήσεις και να συνεισφέρει στην βελτίωση της Υγείας.
Η κα Κατερίνα Καρέλλα, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος της Pfizer Hellas, δήλωσε σχετικά:
«Η νέα Pfizer Hellas ενισχύεται σημαντικά όσον αφορά το χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας, το προσωπικό μας αλλά και τις ικανότητες μας. Η σημαντική αύξηση των μεγεθών μας, δεν μας αποπροσανατολίζει από τη δέσμευσή μας, να λειτουργούμε με βάση τις αξίες μας αλλά και τον κώδικα δεοντολογίας του κλάδου, έχοντας στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας τον Άνθρωπο. Όραμα μας είναι ένας Υγιέστερος κόσμος ενώ στόχος και σκοπός μας εξακολουθεί να είναι
- Η γρήγορη και εύκολη πρόσβαση των ασθενών που έχουν ανάγκη, στα φάρμακα μας,
- Η περαιτέρω ανάπτυξη ενός εργασιακού περιβάλλοντος ασφάλειας και δημιουργικότητας για τα στελέχη μας, και, βέβαια,
- Η διασφάλιση της ανάπτυξης της Εταιρείας μας.
Η νέα εποχή που ξεκινά για τη Pfizer Hellas, μας βρίσκει έτοιμους και αισιόδοξους, αλλά παράλληλα ρεαλιστές και πρόθυμους για εποικοδομητικό διάλογο. Θέλουμε η επιχειρησιακή μας δραστηριοποίηση να αποτελέσει έναν πολύτιμο σύμμαχο στο πλευρό των ασθενών, των συνεργατών μας και της Πολιτείας, για τη βελτίωση της Υγείας στην Ελλάδα».
Η νέα Pfizer Hellas, έχει ανθρώπινο δυναμικό περίπου 600 ατόμων για όλες τις δραστηριότητές της, ενώ παράλληλα, διατηρεί και ενισχύει την πρωτοπορία της μεταξύ των εγκατεστημένων στην Ελλάδα φαρμακευτικών εταιρειών, που κατέχει ήδη από το 2003.
Η δομή της Pfizer συγκροτείται από αυτόνομες επιχειρησιακές μονάδες (Business Units), που συνδυάζουν την ταχύτητα και την ευελιξία των μικρών εστιασμένων επιχειρήσεων, με τα οφέλη και τους πόρους ενός ομίλου παγκόσμιας εμβέλειας. Στην Ελλάδα, επικεφαλείς των Business Units (BU) είναι οι:
- Κατερίνα Καρέλλα, Primary Care BU.
- Τάκης Ζερβακάκης, Specialty Care BU & Nutrition BU.
- Ζαχαρίας Ραγκούσης, Established Products BU.
- Νίκος Χατζηνικολάου, Oncology BU.
- Καλλιόπη Τσιολάκη, Animal Health BU.
- Νικηφόρος Νικηφοριάδης, Consumer Healthcare BU.
Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010
Σε ανοδική πορεία ο κλάδος της φαρμακευτικής βιομηχανίας το 2009
Σύμφωνα με την ανάλυση των ισολογισμών των 62 αμιγώς βιομηχανικών και εμποροβιομηχανικών μεγαλύτερων πωλήσεων του κλάδου του φαρμάκου, που πραγματοποίησε το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ), η φαρμακοβιομηχανία χαρακτηρίζεται ως ο μοναδικός σε ανάπτυξη παραγωγικός κλάδος της χώρας.
Η παραγωγή του φαρμακευτικού κλάδου, όπως προκύπτει από την ανάλυση των οικονομικών αποτελεσμάτων, αυξήθηκε συνολικά κατά 16,2%. Παράλληλα αυξήθηκε η εξωστρέφεια του κλάδου με εξαγωγές στο εξωτερικό (Ευρωπαϊκές χώρες, Ασία, Αμερική αλλά και Αφρική).
Σύμφωνα με την ανάλυση οι κερδοφόρες επιχειρήσεις του κλάδου ήταν 50, αντιπροσωπεύοντας το 80,6% του συνόλου. Οι επιχειρήσεις αυτές εμφανίζουν καθαρά κέρδη ύψους 175,9 εκατ. ευρώ και 12 ζημιογόνες (19,4%) παρουσιάζουν ζημιές ύψους 14,2 εκατ. ευρώ, με συνέπεια να προκύπτουν συνολικά καθαρά κέρδη ύψους 161,7 εκατ. ευρώ έναντι συνολικών καθαρών κερδών 115,4 εκατ. ευρώ το 2008.
Στις τρεις πρώτες θέσεις με κριτήριο τις υψηλότερες πωλήσεις βρίσκονται η ALAPIS (479,7 εκατ. ευρώ) που είναι και εμπορική κατά κύριο λόγο, η ΒΙΑΝΕΞ (376,9 εκατ. Ευρώ) η οποία διέθεσε σε διεθνείς οίκους φαρμάκων το 55% του όγκου της παραγωγής της και αναπτύσσει στην Πάτρα τον ελληνικό τεχνοβλαστό El Drug και η Boehringer Ingelheim Ελλάς (266,5 εκατ. ευρώ), μοναδική θυγατρική πολυεθνικής που παράγει φάρμακα σε ιδιόκτητη μονάδα της στην Ελλάδα
Αναλυτικά τα στατιστικά στοιχεία όπως αναφέρονται σε σχετική δημοσίευση της ανάλυσης στο ΑΠΕ-ΜΠΕ είναι τα εξής:
«Η καθαρή κερδοφορία των 62 εταιρειών βελτιώθηκε κατά 46,3 εκατ. ευρώ σε αξία και κατά 40% σε ποσοστό. Ωστόσο, αν απομονωθεί η επίδραση των αποτελεσμάτων μιας εταιρείας (Lavipharm), η οποία το 2008 είχε καταγράψει για εξωλειτουργικούς λόγους καθαρή ζημιά 50,4 εκατ. ευρώ και το 2009 περιόρισε στα 2,3 εκατ. ευρώ τη ζημιά της, προκύπτει μείωση των καθαρών κερδών κατά 1%.
Eπίσης, οι 62 επιχειρήσεις παρουσιάζουν διψήφια ποσοστιαία άνοδο των λειτουργικών κερδών προ και μετά αποσβέσεων. Ωστόσο, αν απομονωθεί η επίδραση των αποτελεσμάτων μιας εταιρείας (Alapis), η οποία το 2009, εν πολλοίς λόγω απορρόφησης άλλης επιχείρησης, παρουσίασε αύξηση των κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) κατά 105,6 εκατ. ευρώ και των κερδών προ φόρων και τόκων (EBIT) κατά 52,4 εκατ. ευρώ, προκύπτει μεσαία μονοψήφια ποσοστιαία αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας. Από την ανάλυση των στοιχείων του συγκεντρωτικού ισολογισμού των 62 επιχειρήσεων συνάγεται ότι ο κλάδος το 2009 διατήρησε σε ικανοποιητικά επίπεδα την αποδοτικότητά του, αξιοποιώντας τη σημαντική άνοδο του όγκου της παραγωγής του.
Συγκεκριμένα, κατεγράφησαν αύξηση των εσόδων και των μεικτών κερδών κατά 6%, των κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) κατά 28% (4% εξαιρουμένης της Alapis), των κερδών προ φόρων και τόκων (EBIT) κατά 22% (6% εξαιρουμένης της Alapis), των κερδών προ φόρων κατά 35% (7% εξαιρουμένης της Lavipharm) και των καθαρών κερδών κατά 40% (-1% εξαιρουμένης της Lavipharm).
Αναλυτικότερα, οι 50 κερδοφόρες πραγματοποίησαν συνολικές πωλήσεις 2,73 δισ. ευρώ, οι οποίες αντιστοιχούν στο 94,1% των συνολικών των 62 επιχειρήσεων του κλάδου. Οι πωλήσεις των 12 ζημιογόνων ήταν ύψους 175,8 εκατ. ευρώ (5,9%).
41 επιχειρήσεις οι οποίες ήταν κερδοφόρες το 2008, παρέμειναν και κατά το 2009 κερδοφόρες, πραγματοποιώντας όμως καθαρά κέρδη ύψους 168,2 εκατ. ευρώ έναντι 189,2 εκατ. ευρώ το 2008, μειωμένα κατά 21 εκατ. ευρώ.
Πέντε επιχειρήσεις οι οποίες ήταν κερδοφόρες το 2008 με κέρδη 0,6 εκατ. ευρώ, εμφάνισαν κατά το 2009 ζημιές ύψους 0,4 εκατ. ευρώ, έχοντας έτσι απώλειες ύψους 1 εκατ. ευρώ.
Επτά επιχειρήσεις οι οποίες ήταν ζημιογόνες το 2008, παρέμειναν και κατά το 2009 ζημιογόνες, πραγματοποιώντας ζημιές 13,8 εκατ. ευρώ έναντι 66,3 εκατ. ευρώ το 2008, μειωμένες έτσι κατά 52,5 εκατ. ευρώ - ποσό που υπερκαλύπτει τη βελτίωση των συνολικών καθαρών αποτελεσμάτων του κλάδου.
Εννιά επιχειρήσεις οι οποίες ήταν ζημιογόνες το 2008 με ζημιές 8,1 εκατ. ευρώ, εμφάνισαν κατά το 2009 κέρδη της τάξης των 7,7 εκατ. ευρώ, έχοντας έτσι ωφέλεια ύψους 15,8 εκατ. ευρώ. Οι συνολικές πωλήσεις εμφανίζονται κατά 6% αυξημένες (+167,4 εκατ. ευρώ) χάρη στην άνοδο των πωλήσεων της πλειονότητας των επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, αυτές που τις αύξησαν ήταν 44 (71%), καθώς οι υπόλοιπες 18 (29%) είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται».
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Η παραγωγή του φαρμακευτικού κλάδου, όπως προκύπτει από την ανάλυση των οικονομικών αποτελεσμάτων, αυξήθηκε συνολικά κατά 16,2%. Παράλληλα αυξήθηκε η εξωστρέφεια του κλάδου με εξαγωγές στο εξωτερικό (Ευρωπαϊκές χώρες, Ασία, Αμερική αλλά και Αφρική).
Σύμφωνα με την ανάλυση οι κερδοφόρες επιχειρήσεις του κλάδου ήταν 50, αντιπροσωπεύοντας το 80,6% του συνόλου. Οι επιχειρήσεις αυτές εμφανίζουν καθαρά κέρδη ύψους 175,9 εκατ. ευρώ και 12 ζημιογόνες (19,4%) παρουσιάζουν ζημιές ύψους 14,2 εκατ. ευρώ, με συνέπεια να προκύπτουν συνολικά καθαρά κέρδη ύψους 161,7 εκατ. ευρώ έναντι συνολικών καθαρών κερδών 115,4 εκατ. ευρώ το 2008.
Στις τρεις πρώτες θέσεις με κριτήριο τις υψηλότερες πωλήσεις βρίσκονται η ALAPIS (479,7 εκατ. ευρώ) που είναι και εμπορική κατά κύριο λόγο, η ΒΙΑΝΕΞ (376,9 εκατ. Ευρώ) η οποία διέθεσε σε διεθνείς οίκους φαρμάκων το 55% του όγκου της παραγωγής της και αναπτύσσει στην Πάτρα τον ελληνικό τεχνοβλαστό El Drug και η Boehringer Ingelheim Ελλάς (266,5 εκατ. ευρώ), μοναδική θυγατρική πολυεθνικής που παράγει φάρμακα σε ιδιόκτητη μονάδα της στην Ελλάδα
Αναλυτικά τα στατιστικά στοιχεία όπως αναφέρονται σε σχετική δημοσίευση της ανάλυσης στο ΑΠΕ-ΜΠΕ είναι τα εξής:
«Η καθαρή κερδοφορία των 62 εταιρειών βελτιώθηκε κατά 46,3 εκατ. ευρώ σε αξία και κατά 40% σε ποσοστό. Ωστόσο, αν απομονωθεί η επίδραση των αποτελεσμάτων μιας εταιρείας (Lavipharm), η οποία το 2008 είχε καταγράψει για εξωλειτουργικούς λόγους καθαρή ζημιά 50,4 εκατ. ευρώ και το 2009 περιόρισε στα 2,3 εκατ. ευρώ τη ζημιά της, προκύπτει μείωση των καθαρών κερδών κατά 1%.
Eπίσης, οι 62 επιχειρήσεις παρουσιάζουν διψήφια ποσοστιαία άνοδο των λειτουργικών κερδών προ και μετά αποσβέσεων. Ωστόσο, αν απομονωθεί η επίδραση των αποτελεσμάτων μιας εταιρείας (Alapis), η οποία το 2009, εν πολλοίς λόγω απορρόφησης άλλης επιχείρησης, παρουσίασε αύξηση των κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) κατά 105,6 εκατ. ευρώ και των κερδών προ φόρων και τόκων (EBIT) κατά 52,4 εκατ. ευρώ, προκύπτει μεσαία μονοψήφια ποσοστιαία αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας. Από την ανάλυση των στοιχείων του συγκεντρωτικού ισολογισμού των 62 επιχειρήσεων συνάγεται ότι ο κλάδος το 2009 διατήρησε σε ικανοποιητικά επίπεδα την αποδοτικότητά του, αξιοποιώντας τη σημαντική άνοδο του όγκου της παραγωγής του.
Συγκεκριμένα, κατεγράφησαν αύξηση των εσόδων και των μεικτών κερδών κατά 6%, των κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) κατά 28% (4% εξαιρουμένης της Alapis), των κερδών προ φόρων και τόκων (EBIT) κατά 22% (6% εξαιρουμένης της Alapis), των κερδών προ φόρων κατά 35% (7% εξαιρουμένης της Lavipharm) και των καθαρών κερδών κατά 40% (-1% εξαιρουμένης της Lavipharm).
Αναλυτικότερα, οι 50 κερδοφόρες πραγματοποίησαν συνολικές πωλήσεις 2,73 δισ. ευρώ, οι οποίες αντιστοιχούν στο 94,1% των συνολικών των 62 επιχειρήσεων του κλάδου. Οι πωλήσεις των 12 ζημιογόνων ήταν ύψους 175,8 εκατ. ευρώ (5,9%).
41 επιχειρήσεις οι οποίες ήταν κερδοφόρες το 2008, παρέμειναν και κατά το 2009 κερδοφόρες, πραγματοποιώντας όμως καθαρά κέρδη ύψους 168,2 εκατ. ευρώ έναντι 189,2 εκατ. ευρώ το 2008, μειωμένα κατά 21 εκατ. ευρώ.
Πέντε επιχειρήσεις οι οποίες ήταν κερδοφόρες το 2008 με κέρδη 0,6 εκατ. ευρώ, εμφάνισαν κατά το 2009 ζημιές ύψους 0,4 εκατ. ευρώ, έχοντας έτσι απώλειες ύψους 1 εκατ. ευρώ.
Επτά επιχειρήσεις οι οποίες ήταν ζημιογόνες το 2008, παρέμειναν και κατά το 2009 ζημιογόνες, πραγματοποιώντας ζημιές 13,8 εκατ. ευρώ έναντι 66,3 εκατ. ευρώ το 2008, μειωμένες έτσι κατά 52,5 εκατ. ευρώ - ποσό που υπερκαλύπτει τη βελτίωση των συνολικών καθαρών αποτελεσμάτων του κλάδου.
Εννιά επιχειρήσεις οι οποίες ήταν ζημιογόνες το 2008 με ζημιές 8,1 εκατ. ευρώ, εμφάνισαν κατά το 2009 κέρδη της τάξης των 7,7 εκατ. ευρώ, έχοντας έτσι ωφέλεια ύψους 15,8 εκατ. ευρώ. Οι συνολικές πωλήσεις εμφανίζονται κατά 6% αυξημένες (+167,4 εκατ. ευρώ) χάρη στην άνοδο των πωλήσεων της πλειονότητας των επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, αυτές που τις αύξησαν ήταν 44 (71%), καθώς οι υπόλοιπες 18 (29%) είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται».
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010
Διαγνωστικά Κέντρα- Εργαστηριακοί Ιατροί – Πυρηνικοί Ιατροί- Ακτινολόγοι χαρακτηρίζουν «ανέφικτη» την εφαρμογή του Νομοσχεδίου για το ΕΣΥ
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής στις 15 Ιουλίου 2010, ενώσεις Διαγνωστικών Κέντρων, εργαστηριακών και πυρηνικών ιατρών καθώς και ακτινολόγων εξέδωσαν ανακοίνωση μέσω της οποίας χαρακτηρίζουν «ανέφικτη» την εφαρμογή του Νομοσχεδίου του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης για την αναβάθμιση του ΕΣΥ.
Σύμφωνα με τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Ιατρικών Διαγνωστικών Κέντρων, την Πανελλήνια Ένωση Εργαστηριακών Γιατρών Βιοπαθολόγων – Κυτταρολόγων – Παθολογοανατόμων, τον Σύνδεσμο Ελλήνων Ιδιωτών Πυρηνικών Ιατρών και την Πανελλήνια Ένωση Ελευθεροεπαγγελματιών Ακτινολόγων, που όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα συνυπογράφουν την ανακοίνωση, τα ελλείμματα των ασφαλιστικών ταμείων, είναι ένα από τα παραδείγματα «αισχρής κακοδιαχείρισης» εν μέσψ οικονομικής κρίσης.
Ως αίτια της κακοδιαχείρισης και της σπατάλης των πόρων του ΕΣΥ οι ενώσεις που συνυπογράφουν την ανακοίνωση ορίζουν την αγορά υπερτιμολογημένων υλικών και ιατρικών μηχανημάτων από τα νοσοκομεία. Υλικά τα οποία δεν φέρουν Barcode όπως τονίζουν καθιστώντας έτσι την φυσική απογραφή τους πολύ δύσκολη. Ακόμα ένα αγκάθι όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής, θεωρείται από τις ενώσεις αυτές η έλλειψη μηχανογράφησης και η μη εφαρμογή του προβλεπόμενου διπλογραφικού λογιστικού συστήματος.
Η έλλειψη ολοκληρωμένων πληροφοριακών συστημάτων στα ελληνικά νοσοκομεία θεωρούν οι σύλλογοι που συνυπογράφουν την ανακοίνωση, ως μέγιστο εμπόδιο στην εφαρμογή της ολοήμερης λειτουργίας των Νοσοκομείων καθώς χωρίς ολοκληρωμένη πληροφόρηση κανένας διευθυντής δεν μπορεί να διαχειριστεί απότελεσματικά την λειτουργία των Νοσοκομείων.
Επιπλέον όπως επισημαίνει το άρθρο της Ναυτεμπορικής οι εκπρόσωποι των φορέων που εξέδωσαν τη σχετική ανακοίνωση, επισημαίνουν πως τα κόστη των εργαστηριακών εξετάσεων στα Δημόσια Νοσοκομεία είναι μεγαλύτερα από τα αντίστοιχα στις Ιδιωτικές Μονάδες Υγείας, ενώ επεσήμαναν πως οι Ιδιωτικές Υπηρεσίες Υγείας απασχολούν εργαζόμενους την ίδια εποχή που η ανεργία λόγω Οικονομικής κρίσης καλπάζει.
Σύμφωνα με τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Ιατρικών Διαγνωστικών Κέντρων, την Πανελλήνια Ένωση Εργαστηριακών Γιατρών Βιοπαθολόγων – Κυτταρολόγων – Παθολογοανατόμων, τον Σύνδεσμο Ελλήνων Ιδιωτών Πυρηνικών Ιατρών και την Πανελλήνια Ένωση Ελευθεροεπαγγελματιών Ακτινολόγων, που όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα συνυπογράφουν την ανακοίνωση, τα ελλείμματα των ασφαλιστικών ταμείων, είναι ένα από τα παραδείγματα «αισχρής κακοδιαχείρισης» εν μέσψ οικονομικής κρίσης.
Ως αίτια της κακοδιαχείρισης και της σπατάλης των πόρων του ΕΣΥ οι ενώσεις που συνυπογράφουν την ανακοίνωση ορίζουν την αγορά υπερτιμολογημένων υλικών και ιατρικών μηχανημάτων από τα νοσοκομεία. Υλικά τα οποία δεν φέρουν Barcode όπως τονίζουν καθιστώντας έτσι την φυσική απογραφή τους πολύ δύσκολη. Ακόμα ένα αγκάθι όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής, θεωρείται από τις ενώσεις αυτές η έλλειψη μηχανογράφησης και η μη εφαρμογή του προβλεπόμενου διπλογραφικού λογιστικού συστήματος.
Η έλλειψη ολοκληρωμένων πληροφοριακών συστημάτων στα ελληνικά νοσοκομεία θεωρούν οι σύλλογοι που συνυπογράφουν την ανακοίνωση, ως μέγιστο εμπόδιο στην εφαρμογή της ολοήμερης λειτουργίας των Νοσοκομείων καθώς χωρίς ολοκληρωμένη πληροφόρηση κανένας διευθυντής δεν μπορεί να διαχειριστεί απότελεσματικά την λειτουργία των Νοσοκομείων.
Επιπλέον όπως επισημαίνει το άρθρο της Ναυτεμπορικής οι εκπρόσωποι των φορέων που εξέδωσαν τη σχετική ανακοίνωση, επισημαίνουν πως τα κόστη των εργαστηριακών εξετάσεων στα Δημόσια Νοσοκομεία είναι μεγαλύτερα από τα αντίστοιχα στις Ιδιωτικές Μονάδες Υγείας, ενώ επεσήμαναν πως οι Ιδιωτικές Υπηρεσίες Υγείας απασχολούν εργαζόμενους την ίδια εποχή που η ανεργία λόγω Οικονομικής κρίσης καλπάζει.
Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010
Παρουσία του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών στο Διεθνές Συνέδριο της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Ενδοσκοπικής Χειρουργικής (EAES 2010)
Η εδραίωση της ρομποτικής χειρουργικής διεθνώς παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του 18ου Διεθνούς Συνεδρίου της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Ενδοσκοπικής Χειρουργικής (EAES 2010) που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 16 και 19 Ιουνίου στη Γενεύη.
Για τα επιτεύγματα, το παρόν και το μέλλον της ρομποτικής χειρουργικής εκλήθησαν να παρουσιάσουν την κλινική τους εμπειρία, τρεις διεθνώς αναγνωρισμένοι χειρουργοί. Συγκεκριμένα ο Δρ. Philippe Morel από την Ελβετία, ο Δρ. Fabrizio Luca από την Ιταλία και ο Δρ.Κ.Κωνσταντινίδης από την Ελλάδα, ο οποίος αναφέρθηκε στο ευρύ φάσμα ρομποτικών επεμβάσεων που πραγματοποιείται από την ομάδα του στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών, με ιδιαίτερη έμφαση στη ρομποτική χειρουργική της άνω κοιλίας (ρομποτική θολοπλαστική για αντιμετώπιση γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης-διαφραγματοκήλης, μυοτομή για αποκατάσταση αχαλασίας οισοφάγου, επεμβάσεις για καλοήθη και κακοήθη νόσο του στομάχου, σπληνεκτομή, επινεφριδεκτομή, χολοκυστεκτομή, ηπατεκτομή, παγκρεατεκτομή και επεμβάσεις χειρουργικής παχυσαρκίας) .
Ο Δρ.Κ.Κωνσταντινίδης παρουσίασε όλο το φάσμα των επεμβάσεων που πραγματοποιήθηκαν με τη χρήση da Vinci από τον Σεπτέμβριο του 2006 (σχεδόν χίλιες επεμβάσεις), τότε που το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών εγκατέστησε το πρώτο ρομποτικό σύστημα χειρουργικής da Vinci στην Ελλάδα.
H πρόσκληση προς τον Δρ.Κ.Κωνσταντινίδη να συμμετέχει ως κύριος ομιλητής στο παγκόσμιο αυτό συνέδριο, αποτελεί επιβράβευση της επιστημονικής αξίας, τόσο του ιδίου όσο και του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών, το οποίο απέδειξε την πρωτοπορία του με την εγκατάσταση και λειτουργία του πρώτου συστήματος ρομποτικής χειρουργικής στην Ελλάδα.
Για τα επιτεύγματα, το παρόν και το μέλλον της ρομποτικής χειρουργικής εκλήθησαν να παρουσιάσουν την κλινική τους εμπειρία, τρεις διεθνώς αναγνωρισμένοι χειρουργοί. Συγκεκριμένα ο Δρ. Philippe Morel από την Ελβετία, ο Δρ. Fabrizio Luca από την Ιταλία και ο Δρ.Κ.Κωνσταντινίδης από την Ελλάδα, ο οποίος αναφέρθηκε στο ευρύ φάσμα ρομποτικών επεμβάσεων που πραγματοποιείται από την ομάδα του στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών, με ιδιαίτερη έμφαση στη ρομποτική χειρουργική της άνω κοιλίας (ρομποτική θολοπλαστική για αντιμετώπιση γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης-διαφραγματοκήλης, μυοτομή για αποκατάσταση αχαλασίας οισοφάγου, επεμβάσεις για καλοήθη και κακοήθη νόσο του στομάχου, σπληνεκτομή, επινεφριδεκτομή, χολοκυστεκτομή, ηπατεκτομή, παγκρεατεκτομή και επεμβάσεις χειρουργικής παχυσαρκίας) .
Ο Δρ.Κ.Κωνσταντινίδης παρουσίασε όλο το φάσμα των επεμβάσεων που πραγματοποιήθηκαν με τη χρήση da Vinci από τον Σεπτέμβριο του 2006 (σχεδόν χίλιες επεμβάσεις), τότε που το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών εγκατέστησε το πρώτο ρομποτικό σύστημα χειρουργικής da Vinci στην Ελλάδα.
H πρόσκληση προς τον Δρ.Κ.Κωνσταντινίδη να συμμετέχει ως κύριος ομιλητής στο παγκόσμιο αυτό συνέδριο, αποτελεί επιβράβευση της επιστημονικής αξίας, τόσο του ιδίου όσο και του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών, το οποίο απέδειξε την πρωτοπορία του με την εγκατάσταση και λειτουργία του πρώτου συστήματος ρομποτικής χειρουργικής στην Ελλάδα.
Τρίτη 13 Ιουλίου 2010
Εγκύκλιος: Ηλεκτρονική υποβολή των στοιχείων που αφορούν στην νόμιμη κυκλοφορία καλλυντικών προϊόντων, διά μέσου της Διαδικτυακής εφαρμογής του ΕΟΦ
Νέα εγκύκλιο εξέδωσε ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων (Ε.Ο.Φ.) μέσω της οποίας ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους για την νέα διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των στοιχείων που αφορούν καλλυντικά προϊόντα μέσω της ιστοσελίδας του. Ακολουθεί το κείμενο της εγκυκλίου:
Έχοντες υπόψη:
1) Τον Ν. 1316/83 «Ιδρυση,οργάνωση και αρμοδιότητες ΕΟΦ» άρθρο 2 παρ.2κ όπως τροποποιήθηκε με τον Ν.1965/91 άρθρο 2 παρ.ια.
2) Τις διατάξεις της ΚΥΑ Αριθμ. ΔΥΓ3(α)/ΓΠ 132979/7-3-2005 (ΦΕΚ Β 352/18-3-2005 που αφορά στην προσαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας προς τις Κοινοτικές Οδηγίες στον Τομέα των Καλλυντικών.
3) Την από 7-6-2005 γνωμοδότηση της Νομικής Υπηρεσίας του ΕΟΦ που αφορά στα στοιχεία "ταυτότητας> μιας εταιρείας.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Στα πλαίσια της ανάπτυξης νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΕΟΦ και της βελτίωσης των αποτελεσμάτων της τήρησης των διατάξεων του Νόμου.
1. Την ηλεκτρονική υποβολή των στοιχείων στον Ε.Ο.Φ. που αφορούν στην νόμιμη κυκλοφορία των Καλλυντικών Προϊόντων στην Ελληνική Αγορά από τους υπευθύνους για την κυκλοφορία των Καλλυντικών Προϊόντων και συγκεκριμένα των στοιχείων που υποβάλλονται για
- ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΟΎ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ
-ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΟΥΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
-ΕΤΗΣΙΟ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
-ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΝΟΜΙΜΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ
Η ηλεκτρονική υποβολή των στοιχείων θα γίνεται δια μέσου του Διαδικτύου και των εφαρμογών που βρίσκονται και λειτουργούν στη «Διαδικτυακή Πύλη» του ΕΟΦ.
2. Από 15-9-2010 τα στοιχεία που αφορούν στη «Γνωστοποίηση Κυκλοφορίας Καλλυντικού Προϊόντος» ή «Τροποποίηση Γνωστοποίησης Κυκλοφορίας Καλλυντικού Προϊόντος» θα καταχωρούνται στη σχετική για το σκοπό αυτό της Διαδικτυακής Πύλης εφαρμογή, όπως προβλέπεται στο Εγχειρίδιο χρήσης. Επισημαίνεται ότι ειδικώς κατά την πρώτη εφαρμογή της παρούσης απόφασης ο ενδιαφερόμενος θα συνεχίσει να υποβάλλει τρία αντίγραφα του ηλεκτρονικά υποβληθέντος αιτήματος στο πρωτόκολλο του ΕΟΦ μαζί με το σχετικό παράβολο.
Για τα προϊόντα τα οποία πρόκειται να συμπεριληφθούν στον ετήσιο κατάλογο και δεν γνωστοποιούνται με την παραπάνω διαδικασία (καλλυντικά προϊόντα που κυκλοφορούν στην Ελληνική Αγορά και προέρχονται από χώρες της Ε.Ε.) θα γίνεται η καταχώρισή τους όπως προβλέπεται στο Εγχειρίδιο χρήσης κατά την έναρξη της Κυκλοφορίας τους στην Ελληνική αγορά και σταδιακά θα δημιουργείται ο κατάλογος ο οποίος θα υποβάλλεται στον ΕΟΦ, με την ισχύουσα μέχρι σήμερα διαδικασία.
Στην περίπτωση αιτήματος για την έκδοση Πιστοποιητικού «Free sales certificate» μέσω της εφαρμογής της «Διαδικτυακής Πύλης» θα καταχωρούνται τα αιτούμενα προϊόντα (θα περιλαμβάνονται σε αυτό μόνο τα προϊόντα που θα έχουν καταχωρηθεί ηλεκτρονικά όπως προβλέπεται στο εγχειρίδιο χρήσης). Το Πιστοποιητικό που εκδίδεται από την Διαδικτυακή Πύλη θα υποβάλλεται στον ΕΟΦ μαζί με το σχετικό παράβολο, προκειμένου να ακολουθηθεί η περαιτέρω ισχύουσα μέχρι σήμερα διαδικασία (έλεγχος και επικύρωση).
3. Προκειμένου να πραγματοποιείται η ηλεκτρονική υποβολή στοιχείων στον Ε.Ο.Φ., θα απαιτείται κωδικός πρόσβασης των ενδιαφερομένων στο σύστημα.
Η αίτηση για χορήγηση του κωδικού πρόσβασης θα υποβάλλεται μέσω του Διαδικτύου και της υπηρεσίας που βρίσκεται στην Πύλη του ΕΟΦ.
Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθείται, περιγράφεται στο εγχειρίδιο χρήσης.
Ο έλεγχος των στοιχείων του αιτήματος πραγματοποιείται σε πρώτο στάδιο από το Ηλεκτρονικό Σύστημα και η Υπηρεσία του ΕΟΦ αφού ελέγξει τα στοιχεία που δηλώθηκαν και υποβλήθηκαν σε αυτήν θα προβεί στην έγκριση παροχής του κωδικού πρόσβασης.
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία χορήγησης του κωδικού πρόσβασης απαιτείται η κατάθεση των -ανά περίπτωση- εγγράφων (Παράρτημα) στο Τμήμα Αξιολόγησης Καλλυντικών Προϊόντων.
4. Το Εγχειρίδιο χρήσης απευθύνεται στον υπεύθυνο κυκλοφορίας προϊόντων με σκοπό να τον βοηθήσει στην χρήση της web εφαρμογής και βρίσκεται στην Διαδικτυακή Πύλη του ΕΟΦ (εικονίδιο επιλογής On-line υπηρεσίες).
Η διαδικασία περιλαμβάνει:
1) Αίτηση για απόκτηση κωδικού πρόσβασης από τον υπεύθυνο κυκλοφορίας που πρόκειται να υποβάλλει γνωστοποίηση/τροποποίηση κυκλοφορίας καλλυντικών προϊόντων κ.λ.π.
2) Κατάθεση των απαιτουμένων κατά περίπτωση δικαιολογητικών που αφορούν στην ταυτότητα της εταιρείας.
3) Αποδοχή του αιτήματος για την απόκτηση του κωδικού πρόσβασης και παραλαβή του κωδικού πρόσβασης αφού προηγηθεί ο σχετικός έλεγχος των υποβληθέντων.
4) Γνωστοποίηση και άλλων σχετικών των καλλυντικών προϊόντων
Η διαδικασία της υποβολής αίτησης για απόκτηση κωδικού πρόσβασης, της ολοκλήρωσης της εγγραφής και παραλαβής του κωδικού πρόσβασης προβλέπεται να ξεκινήσει την 20/8/2010.
Η προσκόμιση των προβλεπομένων δικαιολογητικών θα γίνεται στο Τμήμα Αξιολόγησης Καλλυντικών Προϊόντων κατά το διάστημα του ωραρίου 9-15 μ.μ. ( Αρμόδια Β. Σταμάτη)
5. Η υποβολή των στοιχείων έως 15-9-2010 θα γίνεται με τον τρόπο που γινόταν έως σήμερα και με τα ισχύοντα έντυπα. Από την ημερομηνία αυτή και μετά ισχύει η διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής στοιχείων.
Μόνο εφόσον ο ενδιαφερόμενος που έχει τον κωδικό πρόσβασης μπορεί να γνωστοποιήσει τα προϊόντα του. Πριν προβεί στην εγγραφή για τον κωδικό πρόσβασης παρακαλείται να μελετήσει το εγχειρίδιο χρήσης που βρίσκεται στην Διαδικτυακή Πύλη του ΕΟΦ (εικονίδιο επιλογής On-line υπηρεσίες).
Περισσότερες πληροφορίες καθώς και το σχετικό παράρτημα με τα απαραίτητα δικαιολογητικά μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Ε.Ο.Φ. στο www.eof.gr.
Έχοντες υπόψη:
1) Τον Ν. 1316/83 «Ιδρυση,οργάνωση και αρμοδιότητες ΕΟΦ» άρθρο 2 παρ.2κ όπως τροποποιήθηκε με τον Ν.1965/91 άρθρο 2 παρ.ια.
2) Τις διατάξεις της ΚΥΑ Αριθμ. ΔΥΓ3(α)/ΓΠ 132979/7-3-2005 (ΦΕΚ Β 352/18-3-2005 που αφορά στην προσαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας προς τις Κοινοτικές Οδηγίες στον Τομέα των Καλλυντικών.
3) Την από 7-6-2005 γνωμοδότηση της Νομικής Υπηρεσίας του ΕΟΦ που αφορά στα στοιχεία "ταυτότητας> μιας εταιρείας.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Στα πλαίσια της ανάπτυξης νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΕΟΦ και της βελτίωσης των αποτελεσμάτων της τήρησης των διατάξεων του Νόμου.
1. Την ηλεκτρονική υποβολή των στοιχείων στον Ε.Ο.Φ. που αφορούν στην νόμιμη κυκλοφορία των Καλλυντικών Προϊόντων στην Ελληνική Αγορά από τους υπευθύνους για την κυκλοφορία των Καλλυντικών Προϊόντων και συγκεκριμένα των στοιχείων που υποβάλλονται για
- ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΟΎ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ
-ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΟΥΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
-ΕΤΗΣΙΟ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
-ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΝΟΜΙΜΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ
Η ηλεκτρονική υποβολή των στοιχείων θα γίνεται δια μέσου του Διαδικτύου και των εφαρμογών που βρίσκονται και λειτουργούν στη «Διαδικτυακή Πύλη» του ΕΟΦ.
2. Από 15-9-2010 τα στοιχεία που αφορούν στη «Γνωστοποίηση Κυκλοφορίας Καλλυντικού Προϊόντος» ή «Τροποποίηση Γνωστοποίησης Κυκλοφορίας Καλλυντικού Προϊόντος» θα καταχωρούνται στη σχετική για το σκοπό αυτό της Διαδικτυακής Πύλης εφαρμογή, όπως προβλέπεται στο Εγχειρίδιο χρήσης. Επισημαίνεται ότι ειδικώς κατά την πρώτη εφαρμογή της παρούσης απόφασης ο ενδιαφερόμενος θα συνεχίσει να υποβάλλει τρία αντίγραφα του ηλεκτρονικά υποβληθέντος αιτήματος στο πρωτόκολλο του ΕΟΦ μαζί με το σχετικό παράβολο.
Για τα προϊόντα τα οποία πρόκειται να συμπεριληφθούν στον ετήσιο κατάλογο και δεν γνωστοποιούνται με την παραπάνω διαδικασία (καλλυντικά προϊόντα που κυκλοφορούν στην Ελληνική Αγορά και προέρχονται από χώρες της Ε.Ε.) θα γίνεται η καταχώρισή τους όπως προβλέπεται στο Εγχειρίδιο χρήσης κατά την έναρξη της Κυκλοφορίας τους στην Ελληνική αγορά και σταδιακά θα δημιουργείται ο κατάλογος ο οποίος θα υποβάλλεται στον ΕΟΦ, με την ισχύουσα μέχρι σήμερα διαδικασία.
Στην περίπτωση αιτήματος για την έκδοση Πιστοποιητικού «Free sales certificate» μέσω της εφαρμογής της «Διαδικτυακής Πύλης» θα καταχωρούνται τα αιτούμενα προϊόντα (θα περιλαμβάνονται σε αυτό μόνο τα προϊόντα που θα έχουν καταχωρηθεί ηλεκτρονικά όπως προβλέπεται στο εγχειρίδιο χρήσης). Το Πιστοποιητικό που εκδίδεται από την Διαδικτυακή Πύλη θα υποβάλλεται στον ΕΟΦ μαζί με το σχετικό παράβολο, προκειμένου να ακολουθηθεί η περαιτέρω ισχύουσα μέχρι σήμερα διαδικασία (έλεγχος και επικύρωση).
3. Προκειμένου να πραγματοποιείται η ηλεκτρονική υποβολή στοιχείων στον Ε.Ο.Φ., θα απαιτείται κωδικός πρόσβασης των ενδιαφερομένων στο σύστημα.
Η αίτηση για χορήγηση του κωδικού πρόσβασης θα υποβάλλεται μέσω του Διαδικτύου και της υπηρεσίας που βρίσκεται στην Πύλη του ΕΟΦ.
Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθείται, περιγράφεται στο εγχειρίδιο χρήσης.
Ο έλεγχος των στοιχείων του αιτήματος πραγματοποιείται σε πρώτο στάδιο από το Ηλεκτρονικό Σύστημα και η Υπηρεσία του ΕΟΦ αφού ελέγξει τα στοιχεία που δηλώθηκαν και υποβλήθηκαν σε αυτήν θα προβεί στην έγκριση παροχής του κωδικού πρόσβασης.
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία χορήγησης του κωδικού πρόσβασης απαιτείται η κατάθεση των -ανά περίπτωση- εγγράφων (Παράρτημα) στο Τμήμα Αξιολόγησης Καλλυντικών Προϊόντων.
4. Το Εγχειρίδιο χρήσης απευθύνεται στον υπεύθυνο κυκλοφορίας προϊόντων με σκοπό να τον βοηθήσει στην χρήση της web εφαρμογής και βρίσκεται στην Διαδικτυακή Πύλη του ΕΟΦ (εικονίδιο επιλογής On-line υπηρεσίες).
Η διαδικασία περιλαμβάνει:
1) Αίτηση για απόκτηση κωδικού πρόσβασης από τον υπεύθυνο κυκλοφορίας που πρόκειται να υποβάλλει γνωστοποίηση/τροποποίηση κυκλοφορίας καλλυντικών προϊόντων κ.λ.π.
2) Κατάθεση των απαιτουμένων κατά περίπτωση δικαιολογητικών που αφορούν στην ταυτότητα της εταιρείας.
3) Αποδοχή του αιτήματος για την απόκτηση του κωδικού πρόσβασης και παραλαβή του κωδικού πρόσβασης αφού προηγηθεί ο σχετικός έλεγχος των υποβληθέντων.
4) Γνωστοποίηση και άλλων σχετικών των καλλυντικών προϊόντων
Η διαδικασία της υποβολής αίτησης για απόκτηση κωδικού πρόσβασης, της ολοκλήρωσης της εγγραφής και παραλαβής του κωδικού πρόσβασης προβλέπεται να ξεκινήσει την 20/8/2010.
Η προσκόμιση των προβλεπομένων δικαιολογητικών θα γίνεται στο Τμήμα Αξιολόγησης Καλλυντικών Προϊόντων κατά το διάστημα του ωραρίου 9-15 μ.μ. ( Αρμόδια Β. Σταμάτη)
5. Η υποβολή των στοιχείων έως 15-9-2010 θα γίνεται με τον τρόπο που γινόταν έως σήμερα και με τα ισχύοντα έντυπα. Από την ημερομηνία αυτή και μετά ισχύει η διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής στοιχείων.
Μόνο εφόσον ο ενδιαφερόμενος που έχει τον κωδικό πρόσβασης μπορεί να γνωστοποιήσει τα προϊόντα του. Πριν προβεί στην εγγραφή για τον κωδικό πρόσβασης παρακαλείται να μελετήσει το εγχειρίδιο χρήσης που βρίσκεται στην Διαδικτυακή Πύλη του ΕΟΦ (εικονίδιο επιλογής On-line υπηρεσίες).
Περισσότερες πληροφορίες καθώς και το σχετικό παράρτημα με τα απαραίτητα δικαιολογητικά μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Ε.Ο.Φ. στο www.eof.gr.
Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010
ΚΕΕΛΠΝΟ: Το Φαρμακείο του ταξιδιώτη για διακοπές με ασφάλεια
Ο ταξιδιώτης συνιστάται να έχει μαζί του ένα φαρμακείο πρώτων βοηθειών προκειμένου να είναι σε θέση να διαχειριστεί μόνος του πιθανά προβλήματα υγείας που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και επιπλοκές αν πάσχει από κάποιο χρόνιο νόσημα. Το περιεχόμενο του φαρμακείου εξαρτάται από τον προορισμό, τη διάρκεια του ταξιδιού, το σκοπό του ταξιδιού και την κατάσταση υγείας του ταξιδιώτη. Επίσης ο ταξιδιώτης χρειάζεται να έχει μαζί του διεύθυνση /τηλέφωνο της Ελληνικής Πρεσβείας ή του Προξενείου και νοσοκομείων ή κλινικών στον τόπο προορισμού και τηλέφωνο επικοινωνίας του οικογενειακού γιατρού.
Οι ταξιδιώτες που λαμβάνουν συνταγογραφούμενα φάρμακα και πάσχουν από νοσήματα που απαιτούν συχνή ιατρική παρακολούθηση ή μπορεί να προκαλέσουν επιπλοκές κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (όπως ηλικιωμένοι, φορείς HIV, ασθενείς με καρδιοπάθεια, ασθενείς με σακχαρώδη διαβήτη, ασθενείς με χρόνια πνευμονοπάθεια και ασθενείς με άλλα χρόνια νοσήματα), συνιστάται:
- Να συμβουλευτούν το γιατρό τους πριν το ταξίδι.
- Να έχουν μαζί τους ένα ιατρικό σημείωμα όπου να αναγράφεται η νόσος από την οποία πάσχουν, η αγωγή τους και το δοσολογικό σχήμα. Να σημειώνεται επίσης ότι το φάρμακο είναι για προσωπική χρήση του ταξιδιώτη.
- Να επικοινωνήσουν με την πρεσβεία της χώρας που πρόκειται να επισκεφθούν, ώστε να επιβεβαιωθεί ότι τα φάρμακα που λαμβάνουν κυκλοφορούν νόμιμα.
- Να τοποθετούν τα φάρμακα που μεταφέρουν στην αρχική τους συσκευασία. Εκεί πρέπει να αναγράφεται το όνομα του ταξιδιώτη, το όνομα του θεράποντα ιατρού και η δοσολογία του φαρμάκου. Προκειμένου να προληφθεί η απώλειά τους συνιστάται να αποθηκεύονται στις χειραποσκευές.
- Να προμηθευτούν τις αναγκαίες ποσότητες φαρμάκων για τη διάρκεια του ταξιδιού καθώς και ορισμένα φάρμακα για την αντιμετώπιση πιθανών επιπλοκών.
- Να φροντίσουν για την ασφαλιστική κάλυψη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, και να ενημερωθούν για τις ιατρικές υπηρεσίες στη χώρα προορισμού τους.
Το φαρμακείο του ταξιδιώτη εξαρτάται από τις ανάγκες του και χρειάζεται να περιλαμβάνει ανάλογα με τον προορισμό και την περίπτωση τα εξής:
Φάρμακα
- Ανθελονοσιακά.
- Για την πρόληψη ή τη θεραπεία συμπτωμάτων λόγω υψόμετρου.
- Παυσίπονα ή αντιπυρετικά.
- Αντιδιαρροϊκά.
- Αντιισταμινικά.
- Αποσυμφορητικό (σε συνδυασμό ή όχι με αντιισταμινικό).
- Κατά της ναυτίας.
- Όλα τα φάρμακα που χρησιμοποιούνται τακτικά.
Είδη Πρώτων Βοηθειών
- Γάντια μιας χρήσης.
- Γάζες.
- Ελαστικός επίδεσμος για διαστρέμματα, αυτοκόλλητοι επίδεσμοι.
- Αντισηπτικό.
- Βαμβάκι.
- Ψαλίδι, λαβίδα ή τσιμπιδάκια.
- Θερμόμετρο.
- Αντιβακτηριακές και αντιμυκητιακές αλοιφές και κρέμες.
- Γέλη αλόης για τα ηλιακά εγκαύματα.
- Αντικνησμώδη ή αντιφλεγμονώδη αλοιφή ή κρέμα.
- Κολλύριο.
Άλλα σημαντικά είδη
- Εντομοαπωθητικά.
- Αντιηλιακό (με δείκτη προστασίας τουλάχιστον 15).
- Αντιβακτηριακά μαντηλάκια χεριών και αλκοολούχο απολυμαντικό χεριών (τουλάχιστον 60% αλκοόλη).
- Προφυλακτικά.
Οι ταξιδιώτες που λαμβάνουν συνταγογραφούμενα φάρμακα και πάσχουν από νοσήματα που απαιτούν συχνή ιατρική παρακολούθηση ή μπορεί να προκαλέσουν επιπλοκές κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (όπως ηλικιωμένοι, φορείς HIV, ασθενείς με καρδιοπάθεια, ασθενείς με σακχαρώδη διαβήτη, ασθενείς με χρόνια πνευμονοπάθεια και ασθενείς με άλλα χρόνια νοσήματα), συνιστάται:
- Να συμβουλευτούν το γιατρό τους πριν το ταξίδι.
- Να έχουν μαζί τους ένα ιατρικό σημείωμα όπου να αναγράφεται η νόσος από την οποία πάσχουν, η αγωγή τους και το δοσολογικό σχήμα. Να σημειώνεται επίσης ότι το φάρμακο είναι για προσωπική χρήση του ταξιδιώτη.
- Να επικοινωνήσουν με την πρεσβεία της χώρας που πρόκειται να επισκεφθούν, ώστε να επιβεβαιωθεί ότι τα φάρμακα που λαμβάνουν κυκλοφορούν νόμιμα.
- Να τοποθετούν τα φάρμακα που μεταφέρουν στην αρχική τους συσκευασία. Εκεί πρέπει να αναγράφεται το όνομα του ταξιδιώτη, το όνομα του θεράποντα ιατρού και η δοσολογία του φαρμάκου. Προκειμένου να προληφθεί η απώλειά τους συνιστάται να αποθηκεύονται στις χειραποσκευές.
- Να προμηθευτούν τις αναγκαίες ποσότητες φαρμάκων για τη διάρκεια του ταξιδιού καθώς και ορισμένα φάρμακα για την αντιμετώπιση πιθανών επιπλοκών.
- Να φροντίσουν για την ασφαλιστική κάλυψη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, και να ενημερωθούν για τις ιατρικές υπηρεσίες στη χώρα προορισμού τους.
Το φαρμακείο του ταξιδιώτη εξαρτάται από τις ανάγκες του και χρειάζεται να περιλαμβάνει ανάλογα με τον προορισμό και την περίπτωση τα εξής:
Φάρμακα
- Ανθελονοσιακά.
- Για την πρόληψη ή τη θεραπεία συμπτωμάτων λόγω υψόμετρου.
- Παυσίπονα ή αντιπυρετικά.
- Αντιδιαρροϊκά.
- Αντιισταμινικά.
- Αποσυμφορητικό (σε συνδυασμό ή όχι με αντιισταμινικό).
- Κατά της ναυτίας.
- Όλα τα φάρμακα που χρησιμοποιούνται τακτικά.
Είδη Πρώτων Βοηθειών
- Γάντια μιας χρήσης.
- Γάζες.
- Ελαστικός επίδεσμος για διαστρέμματα, αυτοκόλλητοι επίδεσμοι.
- Αντισηπτικό.
- Βαμβάκι.
- Ψαλίδι, λαβίδα ή τσιμπιδάκια.
- Θερμόμετρο.
- Αντιβακτηριακές και αντιμυκητιακές αλοιφές και κρέμες.
- Γέλη αλόης για τα ηλιακά εγκαύματα.
- Αντικνησμώδη ή αντιφλεγμονώδη αλοιφή ή κρέμα.
- Κολλύριο.
Άλλα σημαντικά είδη
- Εντομοαπωθητικά.
- Αντιηλιακό (με δείκτη προστασίας τουλάχιστον 15).
- Αντιβακτηριακά μαντηλάκια χεριών και αλκοολούχο απολυμαντικό χεριών (τουλάχιστον 60% αλκοόλη).
- Προφυλακτικά.
Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010
Πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης Biohellenica: ΔΩΡΟ η φύλαξη των βλαστοκυττάρων για 20 χρόνια
H Biohellenika ανακοινώνει ότι το πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης με ΔΩΡΟ τη φύλαξη των βλαστοκυττάρων του παιδιού σας για 20 χρόνια παρατείνεται έως 31 Ιουλίου μετά τη μεγάλη αποδοχή που γνώρισε.
Μέχρι το τέλος Ιουλίου όλοι οι υποψήφιοι γονείς, ασχέτως ημερομηνίας τοκετού, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο πρόγραμμα. Η αντιπρόεδρος της Biohellenika, Δρ. Κοκκώνα Κουζή-Κολιάκου δήλωσε: «Στις δύσκολες εποχές όπως οι σημερινές, όταν η κοινωνία δοκιμάζεται, όλοι μας αναζητούμε την ασφάλεια και την εγγύηση των κλασικών αξιών. Η Biohellenika καταξιώθηκε μέσα στην ελληνική κοινωνία κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των Ελλήνων γονέων διότι από την αρχή της λειτουργίας μας επιτελούμε το έργο μας με πλήρες το αίσθημα της ευθύνης, με σταθερή και αδιαπραγμάτευτη προσήλωση στην ιατρική επιστήμη και πρόοδο, προς όφελος της οικογένειας και των ασθενών».
Η διεύθυνση και οι εργαζόμενοι της Biohellenika ευχαριστούν τους χιλιάδες γονείς που την εμπιστεύονται κάθε χρόνο για τη φύλαξη των βλαστοκυττάρων των παιδιών τους αναδεικνύοντας την στην πρώτη Ελληνική Τράπεζα Βλαστοκυττάρων και δηλώνουμε ότι θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για την προαγωγή της υγείας, ώστε να είναι προσιτή πλέον σε όλους τους Έλληνες.
Σχετικά με την Biohellenika
Η Biohellenika δημιουργήθηκε στη Θεσσαλονίκη πριν από τέσσερα χρόνια από ιατρούς, πανεπιστημιακούς καθηγητές, και σήμερα είναι διεθνώς γνωστή για την πρωτοπόρο μέθοδό της, χάρη στην οποία μπορεί και απομονώνει μεγάλο αριθμό βλαστοκυττάρων, ώστε να είναι κατάλληλος για θεραπείες ασθενών μεγάλου σωματικού βάρους.
Απασχολεί εβδομήντα εργαζόμενους και είναι η δημοφιλέστερη τράπεζα φύλαξης βλαστικών κυττάρων με περισσότερες από 20.000 οικογένειες που της εμπιστεύθηκαν τα βλαστικά κύτταρα των παιδιών τους. Δραστηριοποιείται σε όλη την Ελλάδα καθώς και στο εξωτερικό. Έχει αποσπάσει διεθνή βραβεία για έρευνες πάνω στα βλαστοκύτταρα και πρωτοπορεί στην έρευνα για θεραπείες χρόνιων ασθενειών με τη χρήση βλαστικών κυττάρων.
Σήμερα προσφέρει υπηρεσίες φύλαξης βλαστικών κυττάρων από τον ομφάλιο λώρο και τον πλακούντα, τα νεογιλά δόντια των παιδιών, το λίπος των ενηλίκων και υποστηρίζει θεραπείες με βλαστοκύτταρα που γίνονται από Έλληνες και ξένους γιατρούς και ερευνητές.
Μέχρι το τέλος Ιουλίου όλοι οι υποψήφιοι γονείς, ασχέτως ημερομηνίας τοκετού, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο πρόγραμμα. Η αντιπρόεδρος της Biohellenika, Δρ. Κοκκώνα Κουζή-Κολιάκου δήλωσε: «Στις δύσκολες εποχές όπως οι σημερινές, όταν η κοινωνία δοκιμάζεται, όλοι μας αναζητούμε την ασφάλεια και την εγγύηση των κλασικών αξιών. Η Biohellenika καταξιώθηκε μέσα στην ελληνική κοινωνία κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των Ελλήνων γονέων διότι από την αρχή της λειτουργίας μας επιτελούμε το έργο μας με πλήρες το αίσθημα της ευθύνης, με σταθερή και αδιαπραγμάτευτη προσήλωση στην ιατρική επιστήμη και πρόοδο, προς όφελος της οικογένειας και των ασθενών».
Η διεύθυνση και οι εργαζόμενοι της Biohellenika ευχαριστούν τους χιλιάδες γονείς που την εμπιστεύονται κάθε χρόνο για τη φύλαξη των βλαστοκυττάρων των παιδιών τους αναδεικνύοντας την στην πρώτη Ελληνική Τράπεζα Βλαστοκυττάρων και δηλώνουμε ότι θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για την προαγωγή της υγείας, ώστε να είναι προσιτή πλέον σε όλους τους Έλληνες.
Σχετικά με την Biohellenika
Η Biohellenika δημιουργήθηκε στη Θεσσαλονίκη πριν από τέσσερα χρόνια από ιατρούς, πανεπιστημιακούς καθηγητές, και σήμερα είναι διεθνώς γνωστή για την πρωτοπόρο μέθοδό της, χάρη στην οποία μπορεί και απομονώνει μεγάλο αριθμό βλαστοκυττάρων, ώστε να είναι κατάλληλος για θεραπείες ασθενών μεγάλου σωματικού βάρους.
Απασχολεί εβδομήντα εργαζόμενους και είναι η δημοφιλέστερη τράπεζα φύλαξης βλαστικών κυττάρων με περισσότερες από 20.000 οικογένειες που της εμπιστεύθηκαν τα βλαστικά κύτταρα των παιδιών τους. Δραστηριοποιείται σε όλη την Ελλάδα καθώς και στο εξωτερικό. Έχει αποσπάσει διεθνή βραβεία για έρευνες πάνω στα βλαστοκύτταρα και πρωτοπορεί στην έρευνα για θεραπείες χρόνιων ασθενειών με τη χρήση βλαστικών κυττάρων.
Σήμερα προσφέρει υπηρεσίες φύλαξης βλαστικών κυττάρων από τον ομφάλιο λώρο και τον πλακούντα, τα νεογιλά δόντια των παιδιών, το λίπος των ενηλίκων και υποστηρίζει θεραπείες με βλαστοκύτταρα που γίνονται από Έλληνες και ξένους γιατρούς και ερευνητές.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)