Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

Συστάσεις του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων για την ελαχιστοποίηση του κινδύνου νεφρογενούς συστηματικής ίνωσης με τα σκιαγραφικά προϊόντα που περιέχ

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΜΕΑ) έχει υιοθετήσει μια σειρά από συστάσεις που έχουν στόχο την ελαχιστοποίηση του κινδύνου νεφρογενούς συστηματικής ίνωσης (Nephrogenic Systemic Fibrosis NSF) με σκιαγραφικούς παράγοντες που περιέχουν γαδολίνιο, σε ασθενείς που έχουν κίνδυνο για εκδήλωση της πάθησης αυτής.

Οι σκιαγραφικοί παράγοντες που περιέχουν γαδολίνιο χρησιμοποιούνται σε ασθενείς που υποβάλλονται σε μαγνητική τομογραφία (MRI) ή μαγνητική αγγειογραφία (MRA). Η Επιτροπή για τα Φαρμακευτικά Προϊόντα για Ανθρώπινη Χρήση (CHMP) του ΕΜΕΑ, επανεξέτασε τα προϊόντα αυτά λόγω της συσχέτισης μεταξύ της χρήσης των σκιαγραφικών παραγόντων και της NSF, μιας σπάνιας, σοβαρής και σε ορισμένες περιπτώσεις απειλητικής για τη ζωή κατάστασης που χαρακτηρίζεται από το σχηματισμό συνδετικού ιστού στο δέρμα, τις αρθρώσεις, τους μύες και τα εσωτερικά όργανα, σε ασθενείς που έχουν βαριά νεφρικά προβλήματα.
Λόγω του ότι ο κίνδυνος για την εκδήλωση NSF εξαρτάται από τον τύπο του χορηγούμενου σκιαγραφικού παράγοντα που περιέχει γαδολίνιο, οι δραστικές ουσίες κατηγοριοποιούνται σε τρείς ομάδες κινδύνου (ομάδα χαμηλού, μέτριου και υψηλού κινδύνου). Οι συστάσεις της CHMP για τους διάφορους παράγοντες ποικίλουν ανάλογα με την κατηγοριοποίησή τους.

Για τους σκιαγραφικούς παράγοντες της ομάδας υψηλού κινδύνου (Optimark, Omniscan, Magnevist, Magnegita και Gado-MRT ratiopharm) η Επιτροπή συστήνει την αντένδειξη χορηγησης τους σε ασθενείς με βαριά νεφρικά προβλήματα, σε ασθενείς που αναμένουν ή έχουν υποβληθεί πρόσφατα σε μεταμόσχευση ήπατος και σε νεογνά ηλικίας έως τεσσάρων εβδομάδων. Προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος από τη χρήση αυτών των παραγόντων υψηλού κινδύνου σε ασθενείς με άγνωστα νεφρικά προβλήματα, η CHMP συνέστησε όλοι οι ασθενείς να εξετάζονται για νεφρικά προβλήματα με τη πραγματοποίηση εργαστηριακών ελέγχων πριν την χορήγηση του σκιαγραφικού. Η CHMP επίσης συνέστησε τη διακοπή του θηλασμού για τουλάχιστον 24 ώρες μετά την πραγματοποίηση της μαγνητικής απεικόνισης.

Για τους μετρίου (Vasovist, Primovist και MultiHance) και χαμηλού (Dotarem, ProHance και Gadovist) κινδύνου σκιαγραφικούς παράγοντες, η CHMP συνιστά την προσθήκη νέων προειδοποιήσεων στις συνταγογραφικές πληροφορίες σχετικά με τη χορήγησή τους σε ασθενείς με βαριά νεφρικά προβλήματα κα ασθενείς υπό ηπατική μεταμόσχευση. Η CHMP συνέστησε ότι όλοι οι ασθενείς θα πρέπει να εξετάζονται για νεφρικά προβλήματα με τη πραγματοποίηση εργαστηριακών ελέγχων πριν τη χορήγηση αυτών των σκιαγραφικών παραγόντων που περιέχουν γαδολίνιο και πως η απόφαση για την συνέχιση ή την προσωρινή διακοπή του θηλασμού θα πρέπει να λαμβάνεται από κοινού από τον ιατρό και την μητέρα.

Η CHMP συνέστησε ότι οι συνταγογραφικές πληροφορίες για όλους τους παράγοντες που περιέχουν γαδολίνιο θα πρέπει να περιλαμβάνουν:

- προειδοποίηση ότι οι ηλικιωμένοι ενδέχεται να βρίσκονται σε αυξημένο κίνδυνο για την εκδήλωση NSF λόγω της μειωμένης δυνατότητας των νεφρών τους να απομακρύνουν το γαδολίνιο από το σώμα,
- αναφορά στο ότι δεν υπάρχουν δεδομένα που να υποστηρίζουν την έναρξη αιμοκάθαρσης προκειμένου να αποτραπεί ή να αντιμετωπιστεί η NSF σε ασθενείς που δεν υποβάλλονται ήδη σε αιμοκάθαρση,
- αναφορά σχετικά με το ότι θα πρέπει να καταγράφεται ο τύπος και η δόση του σκιαγραφικού παράγοντα που χορηγήθηκε.

Με βάση τα διαθέσιμα δεδομένα και την εφαρμογή των μέτρων ελαχιστοποίησης κινδύνου, η CHMP θεωρεί ότι η σχέση οφέλους / κινδύνου των παραγόντων αυτών είναι αποδεκτή.

Τέλος, η CHMP συνέστησε την διεξαγωγή περεταίρω μελετών για τη μακροχρόνια εναπόθεση γαδολινίου στους ανθρώπινους ιστούς.
Ακολούθως, θα εκδοθούν οι σχετικές αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής πάνω σε αυτή την γνώμη

Σημειώσεις:
1. Η CHMP αναγνώρισε ότι μεταξύ των παραγόντων της ομάδας υψηλού κινδύνου, ο κίνδυνος για εκδήλωση NSF φαίνεται υψηλότερος για τα Omniscan και OptiMARK από ότι για το Magnevist, βάση των φυσικοχημικών χαρακτηριστικών, μελετών σε ζώα και του αριθμού των περιστατικών NSF που έχουν αναφερθεί παγκοσμίως. Ωστόσο, λόγω του ότι ο κίνδυνος από το Magnevist παραμένει σημαντικά υψηλότερος σε σχέση με τον κίνδυνο για NSF από τους μετρίου και χαμηλού κινδύνου σκιαγραφικούς παράγοντες, η CHMP συνέστησε ότι το Magnevist θα πρέπει να παραμείνει στην ομάδα του υψηλού κινδύνου και να υπόκειται στα ίδια μέτρα ελαχιστοποίησης κινδύνου.
2. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε δείτε το έγγραφο ερωτήσεων-απαντήσεων του ΕΜΕΑ
3. Η διαδικασία ακολουθήθηκε σύμφωνα με το Άρθρο 31 της Οδηγίας 2001/83/EC όπως τροποποιήθηκε, για τους εγκεκριμένους με την εθνική διαδικασία σκιαγραφικούς παράγοντες, και σύμφωνα με το άρθρο 20 του Κανονισμού (EC) No 726/2004 για τους εγκεκριμένους με την κεντρική διαδικασία παράγοντες. Η διαδικασία αυτή μπορεί να κινητοποιηθεί σε ειδικές περιπτώσεις όπου υπάρχει συμφέρον της Κοινότητας. Η έκφραση «συμφέρον της Κοινότητας» έχει ευρύτερη σημασία αλλά αναφέρεται ειδικότερα στο συμφέρον της δημόσιας υγείας στην Κοινότητα, για παράδειγμα μετά από ζητήματα που αφορούν την ποιότητα, αποτελεσματικότητα και/ή την ασφάλεια ενός φαρμακευτικού προϊόντος ή νέες πληροφορίες φαρμακοεπαγρύπνησης.
4. Οι σκιαγραφικοί παράγοντες που περιέχουν γαδολίνιο είναι: gadoversetamide (OptiMARK), gadodiamide (Omniscan), gadofosveset (Vasovist), gadoxetic acid (Primovist), gadobenic acid (MultiHance), gadopentetic acid (Magnevist, Magnegita και Gado-MRT-ratiopharm), gadobutrol (Gadovist), gadoteric acid (Dotarem), gadoteridol (ProHance). Οι περισσότεροι σκιαγραφικοί παράγοντες που περιέχουν γαδολίνιο έχουν εγκριθεί με την εθνική διαδικασία. Τα OptiMARK και Vasovist έχουν εγκριθεί με την κεντρική διαδικασία.
5. Η δημόσια δήλωση για την συσχέτιση μεταξύ των σκιαγραφικών παραγόντων και της NSF δημοσιεύτηκε τον Φεβρουάριο του 2007: http://www.emea.europa.eu/pdfs/human/press/pus/4974107en.pdf
6. Το παρόν δελτίο τύπου, ένα κείμενο σχετικών ερωτήσεων & απαντήσεων, όπως και άλλες πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητες του ΕΜΕΑ, μπορεί να βρεθούν στην ιστοσελίδα του ΕΜΕΑ: www.emea.europa.eu

Εθνικό Πρόγραμμα του Υπουργείου Δικαιοσύνης και της Γενικής Γραμματείας Ισότητας για την πρόληψη και καταπολέμηση της βίας κατά των γυναικών 2009 - 20

Η βία κατά των γυναικών είναι η πιο ειδεχθής συστηματική και διαδεδομένη παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο κόσμο. Αποτελεί απειλή για όλες τις γυναίκες κι εμπόδιο σε κάθε προσπάθεια για ανάπτυξη, ειρήνη και ισότητα των φύλων σε όλες τις κοινωνίες. Το φαινόμενο της βίας κατά των γυναικών έχει πολλές διαστάσεις: Νομική, Ψυχοκοινωνική, Οικονομική, Υγείας, Ανάπτυξης, Ανθρώπινων Δικαιωμάτων και Ισότητας των Φύλων.

Η κατάσταση σήμερα στην Ελλάδα, παρά την θέσπιση και εφαρμογή των νόμων 3064/2002 και 3500/2006 δεν έχει διαφοροποιηθεί ως προς το μέγεθος και την έκταση της παράνομης διακίνησης των γυναικών με στόχο την σεξουαλική εκμετάλλευση και της ενδοοικογενειακής βίας. Αντίθετα, αυξήθηκαν οι δολοφονίες γυναικών από τους συντρόφους τους, τα εγκλήματα τιμής, η σωματική και ψυχολογική κακοποίηση των γυναικών.

Ενδεικτικά:

Κατά το 2009 (μέχρι και τον Σεπτέμβριο) τα Συμβουλευτικά Κέντρα της ΓΓΙΦ στην Αθήνα και τον Πειραιά δέχθηκαν 1.661 τηλεφωνήματα και διεξήγαγαν 657 ραντεβού με γυναίκες οι οποίες ζήτησαν και έλαβαν ψυχοκοινωνική στήριξη και νομική συμβουλευτική για θέματα κακοποίησης.

Πρώτη φορά εκπονείται στην Ελλάδα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δράσης για την καταπολέμηση της έμφυλης βίας (διακριτό από το πρόγραμμα ισότητας του οποίου τμήμα αποτελούσε μέχρι σήμερα) με πλήρη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ.

Η πρόσφατη μεταφορά της Γραμματείας Ισότητας των Φύλων στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρώπινων Δικαιωμάτων λειτούργησε ως έναυσμα για την ανάπτυξη του παρόντος προγράμματος. Η συνάφεια του στόχου του προγράμματος με το αντικείμενο του Υπουργείου αποτελεί προϋπόθεση για την ορθή εφαρμογή του.

Το πρόγραμμα εντάσσεται στις παρακάτω πολιτικές προτεραιότητες της κυβέρνησης:

· Στον προσανατολισμό προς τις περισσότερο πληττόμενες ομάδες του πληθυσμού.

· Στην προτεραιότητα για παροχή υπηρεσιών στον πολίτη (στην συγκεκριμένη περίπτωση τις γυναίκες)

· Στην στήριξη της απασχόλησης των γυναικών (όταν αντιμετωπίζουν προβλήματα βίας, δεν μπορούν να απασχοληθούν)

· Στην προσπάθεια καλής διακυβέρνησης (δημόσιες δαπάνες με διαφάνεια και λογοδοσία)

· Στην προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων («τα δικαιώματα των γυναικών είναι ανθρώπινα δικαιώματα»)

· Στη υιοθέτηση πολιτικών του ΟΗΕ (έχει κηρύξει διεθνή καμπάνια για την αντιμετώπιση της βίας κατά των γυναικών για το διάστημα 2008-2015 και έχει ήδη αναδείξει το trafficking σε κεντρική πολιτική (Σύμβαση και Πρόσθετο Πρωτόκολλο για την διακίνηση του 2000).

· Στην εναρμόνιση με τις προτεραιότητες του Συμβουλίου της Ευρώπης στα πλαίσια της ισότητας των φύλων και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων (επεξεργάζεται Σύμβαση για την καταπολέμηση της βίας κατά των γυναικών και της ενδοοικογενειακής βίας με πρωταρχικό στόχο την κάλυψη όλων των μορφών βίας που παραδοσιακά υφίστανται οι γυναίκες).

· Στην υιοθέτηση των ευρωπαϊκών πολιτικών για την ισότητα των φύλων (συμπεριλαμβάνεται η καταπολέμηση της ενδοοικογενειακής βίας και του trafficking με την δημιουργία δεικτών και συλλογή στοιχείων μέσω της EUROSTAT.



ΔΕΣΜΕΣ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

1. ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ - Βελτίωση και ενίσχυση της νομοθεσίας
Λόγω του ότι το Υπουργείο Δικαιοσύνης είναι το αρμόδιο καθ΄ύλην Υπουργείο για την προώθηση νομοθετικών ρυθμίσεων είναι σε θέση να βελτιώσει και να ενισχύσει το θεσμικό πλαίσιο για την αντιμετώπιση όλων των μορφών βίας κατά των γυναικών. Στο πλαίσιο της αναθεώρησης του Ποινικού Κώδικα θα εξετασθούν οι νόμοι για την ενδοοικογενειακή βία (Ν. 3500/2006) ο νόμος για τον βιασμό και την εμπορία ανθρώπων - διακίνηση γυναικών (trafficking). Άμεση προτεραιότητα αποτελεί η Επικύρωση της Σύμβασης του Συμβουλίου της Ευρώπης για τη Δράση κατά της Διακίνησης και εμπορίας ανθρώπων του 2005.

Κρίνεται απαραίτητο να τονισθεί ότι το θεσμικό πλαίσιο για την αντιμετώπιση της βίας κατά των γυναικών θα πρέπει να διαπνέεται από τη διάσταση του φύλου, αποτελεί δηλαδή διάκριση λόγω φύλου και παραβίαση της αρχής της ισότητας των φύλων.

2. ΔΟΜΕΣ - Δημιουργία Συμβουλευτικών Κέντρων και Ξενώνων
- Δημιουργία δώδεκα (12) Συμβουλευτικών Κέντρων της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων (ΓΓΙΦ), ένα σε κάθε διοικητική περιφέρεια της χώρας και αναβάθμιση των 2 Κέντρων της ΓΓΙΦ που λειτουργούν ήδη στην Αττική, ένα στην Αθήνα και ένα στον Πειραιά. T κέντρα θα στελεχωθούν με 4 άτομα επιστημονικό προσωπικό (ψυχολόγος, κοινωνικός λειτουργός, δικηγόρος, διοικητικός υπάλληλος).

- Δημιουργία δεκατριών (13) ξενώνων από τους ΟΤΑ στις πρωτεύουσες των 13 Περιφερειών όπου θα υπάρχουν τα Συμβουλευτικά Κέντρα της ΓΓΙΦ και αναβάθμιση του ενός Ξενώνα που ήδη λειτουργεί. Οι ξενώνες θα είναι δυναμικότητας 20 θέσεων διαμονής ο καθένας για τις γυναίκες με τα παιδιά τους, με εξειδικευμένο σε θέματα βίας επιστημονικό προσωπικό

- Μία τηλεφωνική γραμμή SOS εθνικής εμβέλειας της ΓΓΙΦ για την άμεση συμβουλευτική υποστήριξη των γυναικών θυμάτων βίας σε 24/ωρη βάση /365 ημέρες το χρόνο. Η γραμμή θα λειτουργεί σε περισσότερες γλώσσες για να καλύψει τις ανάγκες των μεταναστριών.

3. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ -Ανάπτυξη υπηρεσιών υποστήριξης, νομική βοήθεια, κλπ.
Παροχή υποστήριξης και αρωγής από τα Συμβουλευτικά Κέντρα της ΓΓΙΦ και τους Ξενώνες των ΟΤΑ:

- Ενημέρωση και εξειδικευμένη πληροφόρηση
- Ψυχοκοινωνική στήριξη των κακοποιημένων γυναικών και των παιδιών τους.
- Νομική Συμβουλευτική και πληροφόρηση για τα δικαιώματά τους
- Παραπομπή ή και Συνοδεία των γυναικών στις αστυνομικές και εισαγγελικές αρχές, στα νοσοκομεία, σε άλλες υπηρεσίες.

Συμβουλευτικές υπηρεσίες για την κοινωνική και οικονομική ένταξη των κακοποιημένων γυναικών από άλλους φορείς (ΟΑΕΔ, Υπουργείο Υγείας και Πρόνοιας κ.λ.π):
- Παροχή νομικής βοήθειας (legal aid) σε συνεργασία με τους Δικηγορικούς Συλλόγους.
- Ηλεκτρονική πληροφόρηση και συμβουλευτική με αυτοεξυπηρέτηση (e-services) μέσω της διαδικτυακής πύλης (portal) της ΓΓΙΦ.

4. ΠΡΟΛΗΨΗ - Ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης
Καμπάνιες ενημέρωσης της κοινής γνώμης για τις μορφές βίας λόγω φύλου (ενδοοικογενειακή βία, trafficking, βιασμός, κλπ) που απευθύνεται:

- Αφενός σε γυναίκες με σύνθημα τύπου ΣΠΑΣΤΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ώστε να ενθαρρυνθούν να απευθυνθούν στα συμβουλευτικά κέντρα και να ζητήσουν αρωγή
- Αφετέρου σε άνδρες με σύνθημα τύπου ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ ώστε να ενθαρρυνθούν να δηλώσουν ότι δεν είναι βίαιοι π.χ. καμπάνια της «λευκής κορδέλας»

5. ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - Κατάρτιση στελεχιακού δυναμικού της Δημόσιας Διοίκησης
Κατάρτιση δημόσιων λειτουργών
Οι δημόσιοι λειτουργοί στους οποίους απευθύνονται τα θύματα βίας για να ζητήσουν βοήθεια (αστυνομικοί, επαγγελματίες υγείας και πρόνοιας εισαγγελείς, δικαστές κλπ) αλλά και οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι στις γυναικείες φυλακές θα εκπαιδευθούν ώστε να αντιμετωπίζουν ορθότερα και με ευαισθησία όσους εμπλέκονται σε πράξεις βίας κατά των γυναικών. Τα προγράμματα εκπαίδευσης θα υλοποιηθούν σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης.

Κατάρτιση των στελεχών των συμβουλευτικών κέντρων και των ξενώνων.
Τα στελέχη των συμβουλευτικών κέντρων και των ξενώνων (κοινωνικοί λειτουργοί, ψυχολόγοι, κλπ) θα εκπαιδευθούν στις σύγχρονες προσεγγίσεις των θυμάτων και των θυτών στις περιπτώσεις βίας ώστε να μπορούν να αντιμετωπίζουν με επάρκεια τα προβλήματα που θα παρουσιασθούν.

6. ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ - ΕΡΕΥΝΑ
- Επαναλαμβανόμενη πανελλαδική δειγματοληπτική έρευνα πληθυσμού για τη διερεύνηση των παραμέτρων της έμφυλης βίας και των συνεπειών της στις συνθήκες ζωής και εργασίας γυναικών και ανδρών.
- Κοινωνιολογική έρευνα για τα εγκλήματα τιμής, τις δολοφονίες γυναικών - συντρόφων και τους βιασμούς ώστε να διερευνηθούν οι συνθήκες οι οποίες καλλιεργούν επιθετικές συμπεριφορές.
- Ανάπτυξη εργαλείων παρακολούθησης του φαινομένου (δείκτες, εκθέσεις των συναρμόδιων Υπουργείων - συμβάντα της Αστυνομίας, περιστατικά των νοσοκομείων, ιατρικά πρωτόκολλα για κακοποίηση κλπ

7. ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
Οι γυναικείες οργανώσεις και γενικότερα οι οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών μπορούν να ενισχύσουν τις δημόσιες πολιτικές αντιμετώπισης των φαινομένων της βίας και κατ’επέκταση της ισότητας των φύλων. Στο πλαίσιο του προγράμματος ενίσχυσης των ΜΚΟ για την ισότητα των φύλων θα δοθεί πρόσθετη ενίσχυση για συγκεκριμένες δράσεις που θα σχεδιασθούν για την αντιμετώπιση της βίας κατά των γυναικών.

8. ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ
- Έναρξη διυπουργικής συνεργασίας με τα συναρμόδια Υπουργεία Προστασίας του Πολίτη (συνεργασία στην καταπολέμηση του trafficking και της ενδοικογενειακής βίας) και Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας (για την αρωγή στα θύματα) με στόχο τον συντονισμό των ενεργειών και την ένταξη της διάστασης του φύλου στις πολιτικές τους (gender mainstreaming).
- Δραστηριοποίηση του Εθνικού Παρατηρητηρίου για την καταπολέμηση της βίας κατά των γυναικών που ιδρύθηκε από την Γραμματεία Ισότητας των Φύλων το 2003 με τη συμμετοχή των γυναικείων οργανώσεων που δραστηριοποιούνται στο πεδίο αυτό.

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Άμεση απάντηση του Υπουργείου Υγείας για το «πάγωμα» των μισθών των εργαζομένων στο Λαϊκό Νοσοκομείο από την Εθνική Τράπεζα και την τράπεζα Πειραιώς

Στις 24-11-2009 η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης ενημερώθηκε από τον Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών «Λαϊκό» ότι του επιδόθηκε κατασχετήριο ύψους 2,5 εκ. ευρώ από την εταιρεία OCTAPΗΑRMA Hellas S.A, καθώς και ότι η ως άνω εταιρεία προχώρησε σε συντηρητική κατάσχεση λογαριασμών του νοσοκομείου στις τράπεζες Εθνική και Πειραιώς.

Επειδή ο λογαριασμός της Εθνικής Τράπεζας αφορούσε και μισθοδοσία προσωπικού έγιναν από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου άμεσες ενέργειες- επαφές τόσο με τον Υποδιοικητή της Εθνικής όσο και με το Νομικό Σύμβουλο της εταιρείας για την άμεση ρύθμιση του ζητήματος. Παράλληλα ενημερώθηκαν η ΑΔΕΔΥ , η ΠΟΕΔΗΝ, ο Διοικητής του νοσοκομείου και το Σωματείο Εργαζομένων.

Σήμερα στις 12: 00 η Εθνική Τράπεζα ενημέρωσε το Υπουργείο ότι αποδέσμευσε τον εν λόγω λογαριασμό του νοσοκομείου αφού η εταιρεία κατέθεσε εξώδικη δήλωση παραίτησης από την διαδικασία κατάσχεσης .

Όπως έχει ανακοινωθεί έχει ήδη συγκροτηθεί από τα Υπουργεία Οικονομικών και Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης Επιτροπή προκειμένου να υπάρξει ρύθμιση των χρεών των νοσοκομείων μέχρι το τέλος του έτους.

Η Gilead υπογράφει συμφωνία με την GSK για τις πωλήσεις του Viread

Η Gilead και η GlaxoSmithKline (GSK) υπογράφουν συμφωνία για την πώληση του Viread σαν θεραπεία της Ηπατίτιδας Β στην περιοχή της Ασίας.

Το σκεύασμα ανήκει στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της Gilead και χρησιμοποιείται κυρίως για την αντιμετώπιση του ιού του AIDS, HIV.

Σύμφωνα με την κοινή ανακοίνωση των δύο εταιρειών που δημοσιεύτηκε στις 24 Νοεμβρίου 2009, τόσο η Gilead όσο και η GSK θα πληρώνουν δικαιώματα η μία στην άλλη επί των πωλήσεων του φαρμάκου στις καθορισμένες στους όρους της συμφωνίας περιοχές δικαιοδοσίας τους.

Υπό τους όρους της συμφωνίας η Gilead θα διατηρήσει την αποκλειστικότητα της στις αγορές του Χονγκ Κονγκ, της Σιγκαπούρης, της Κορέας και της Ταϊβάν. Η GSK θα έχει δικαιώματα πώλησης του φαρμάκου στην Κίνα.

Οι οικονομικές λεπτομέρειες της συμφωνίας δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές.

Οι μετοχές της Gilead σημείωσαν πτώση του ενός cent του αμερικανικού δολαρίου στις πρωινές συναλλαγές της 24ης Νοεμβρίου 2009, ενώ αντίθετα της GSK σημείωσαν άνοδο της τάξης των 2 cent του ίδιου νομίσματος.

Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009

Ομιλος Υγεία: Ανακοίνωση

Η επιχειρούμενη σύμπραξη μεταξύ της εταιρείας με την επωνυμία «ΓΑΙΑ», συμφερόντων Ιατρικού Κέντρου Αθηνών και του νοσοκομείου του Κοινωφελούς Ιδρύματος «Ερρίκος Ντυνάν» σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να νομιμοποιηθεί με συνεντεύξεις τύπου και άλλες επικοινωνιακές πρακτικές.

Απαραίτητη προϋπόθεση για τη λειτουργία οποιασδήποτε νοσηλευτικής μονάδας είναι η τήρηση των νόμων και στην προκειμένη περίπτωση είναι σαφές ότι αυτό δεν έχει συμβεί.

Η εταιρεία μας είχε πλήρως και λεπτομερώς ενημερώσει την προηγούμενη πολιτική ηγεσία και τις υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας για την προφανή καταστρατήγηση των νόμων που διέπουν την χορήγηση αδειών, τη λειτουργία κλινικών, αλλά και των κανόνων του υγιούς ανταγωνισμού.

Για τον ίδιο λόγο άλλωστε ο Όμιλος ΥΓΕΙΑ έχει προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας, καθώς και στη νέα ηγεσία του Υπουργείου Υγείας, προκειμένου να ανασταλεί και να ακυρωθεί η Άδεια Λειτουργίας που χορηγήθηκε στο Νοσοκομείο Ερρίκος Ντυνάν παραμονές εκλογών, παρά τις έντονες αντιδράσεις, ακόμα και από τις υπηρεσίες του ίδιου του Υπουργείου.

Ελπίζουμε πως η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Υγείας δεν θα παρασυρθεί από επικοινωνιακά τεχνάσματα, θα εξετάσει το θέμα στην ουσία του και θα διασφαλίσει την τήρηση των νόμων και του υγιούς ανταγωνισμού, στα πλαίσια του οποίου ο Όμιλός μας δραστηριοποιείται για τριάντα και πλέον έτη.