Στις 17, 18 και 19 Φεβρουαρίου του 2010 το Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών θα φιλοξενήσει τις εργασίες του 7ου κατά σειρά Συνεδρίου Φαρμακευτικού Marketing που αυτή τη φορά συμπίπτει και με την 20χρονή επέτειο από την ίδρυση της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Marketing (Ε.Ε.Φα.Μ.).
Ο κύριος σκοπός της εκδήλωσης που πραγματοποιείται σταθερά ανά διετία είναι η παρουσίαση των διεθνών τάσεων της αγοράς, αλλά και «η παραγωγική συνεύρεση των στελεχών της Φαρμακοβιομηχανίας», όπως αναφέρει στο προκαταρτικό πρόγραμμα του συνεδρίου ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, κ. Κωνσταντίνος Ευριπίδης.
Με γενικό τίτλο: Η φαρμακευτική αγορά στη νέα 10ετία: Εξέλιξη ή Ανατροπή, το πολυαναμενόμενο 7ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing θα φιλοξενήσει Έλληνες και ξένους ειδικούς οι οποίοι θα αναπτύξουν θέματα όπως:
- Οι μακροοικονομικές τάσεις στο χώρο του φαρμάκου τα επόμενα χρόνια.
- Οι αναδυόμενοι ρόλοι στο marketing και τις πωλήσεις.
- Το φαρμακευτικό περιβάλλον μέσα στην επόμενη δεκαετία.
- Πιθανά σενάρια για το μέλλον των φαρμακευτικών εταιρειών στην Ελλάδα – κίνδυνοι, συνέπειες ευκαιρίες.
- Τι είδους ηγεσία χρειάζεται για να οδηγήσει με επιτυχία τη φαρμακοβιομηχανία στις αναγκαίες αλλαγές στη νέα δεκαετία.
- Ανάπτυξη πραγματικών περιστατικών και ανάλυση περιπτώσεων (case studies) από το εγχώριο και το διεθνές Φαρμακευτικό Επιχειρείν.
Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου θα διεξαχθούν και οι εκλογές για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Ε.Φα.Μ. για τα έτη 2010-2012. Η ψηφοφορία θα διεξάγεται κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων.
Θα πραγματοποιηθεί επίσης ο διαγωνισμός «Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing» για τη διετία 2007-2008 που περιλαμβάνει δύο κατηγορίες:
- Καλύτερη επικοινωνιακή εκστρατεία για φαρμακευτικά προϊόντα ευρείας συνταγογράφησης ή/και εκστρατεία ενημέρωσης κοινού για την υποκείμενη νόσο για τη διετία 2007-2008
- Καλύτερη επικοινωνιακή εκστρατεία για φαρμακευτικά προϊόντα εξειδικευμένης αγοράς ή/και εκστρατεία ενημέρωσης κοινού για την υποκείμενη νόσο για τη διετία 2007-2008
Στόχος του διαγωνισμού είναι να αναγνωρίσει και να επιβραβεύσει τις επιτυχημένες, αποτελεσματικές και παραγωγικές ενέργειες επικοινωνίας και marketing σε επίπεδο εταιρειών και σε επίπεδο στελεχών, αλλά και να ενθαρρύνει την ευρύτερη δυνατή εφαρμογή σύγχρονων, καινοτόμων μέσων και μεθόδων marketing και τη δημιουργική άμιλλα.