Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η διάλεξη για τη Δυσλεξία από το Γραφείο Νεολαίας της Νομαρχίας Θεσσαλονίκης

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η διάλεξη με θέμα «Δυσλεξία, μαθησιακές δυσκολίες, διάσπαση προσοχής, τέστ και μέθοδος Παυλίδη», που διοργάνωσε το Γραφείο Νεολαίας της Νομαρχίας Θεσσαλονίκης, με πρωτοβουλία του Νομάρχη Παναγιώτη Ψωμιάδη και της εντεταλμένης Νομαρχιακής Συμβούλου της Διεύθυνσης Πολιτισμού σε θέματα Νεολαίας Χριστίνα Κελεσίδου, σε συνεργασία με την O.M.E.P. (Διεθνής Οργάνωση Προσχολικής Αγωγής- Παράρτημα Θεσσαλονίκης).

Κεντρικός ομιλητής ήταν ο καθηγητής Μαθησιακών Δυσκολιών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας κ. Γεώργιος Θ. Παυλίδης, ο οποίος, μέσα στη κατάμεστη από νέους ανθρώπους αίθουσα, ανέλυσε το φαινόμενο της δυσλεξίας, παρουσιάζοντας τα χαρακτηριστικά και τις συμπεριφορές που εμφανίζουν τα παιδιά με δυσλεξία, διάσπαση προσοχής καθώς και τις μαθησιακές δυσκολίες που προκύπτουν από αυτές.

Εντυπωσιακή ήταν η προσέλευση του κοινού, γονέων, κηδεμόνων, εκπαιδευτικών και κυρίως των νέων, οι οποίοι παρακολούθησαν με ιδιαίτερη προσοχή και ενδιαφέρον τη διάλεξη, ενώ πολλές ήταν οι ερωτήσεις που απηύθυναν στον κ. Παυλίδη καθώς η δυσλεξία είναι ένα φαινόμενο που εμφανίζεται στα παιδιά σε μεγάλη συχνότητα.

Η Νομαρχιακή Σύμβουλος κα Χριστίνα Κελεσίδου, αφού συνεχάρη τον κ. Παυλίδη και την κα Ευαγγελία Κανταρτζή της Ο.Μ.Ε.Ρ., τόνισε ότι «ο Νομάρχης Θεσσαλονίκης Παναγιώτης Ψωμιάδης και το Γραφείο Νεολαίας βρίσκονται πάντα στο πλευρό των νέων και αφουγκράζονται τις ανάγκες τους. Από το Φεβρουάριο του 2009, το Γραφείο Νεολαίας της Νομαρχίας Θεσσαλονίκης έχει ξεκινήσει μια σειρά ενημερωτικών ημερίδων, εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων που απευθύνονται σε όλους τους νέους ανθρώπους του νομού μας και φιλοδοξεί να συνεχίσει τη δράση του αυτή. Για το λόγο αυτό, είμαστε ανοιχτοί σε νέες ιδέες, κάθε είδους προτάσεις, επισημάνσεις και παρατηρήσεις.».

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους προσωπικότητες από την πανεπιστημιακή και εκπαιδευτική κοινότητα καθώς και την τοπική κοινωνία. Η είσοδος ήταν ελεύθερη για το κοινό, ενώ στους εκπαιδευτικούς που παρακολούθησαν τη διάλεξη δόθηκε βεβαίωση συμμετοχής.