Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

Το πιλοτικό πρόγραμμα Cisco Telemedicine παρουσιάζει έναν νέο τρόπο παροχής υπηρεσιών υγείας σε όλο τον κόσμο

Τα αποτελέσματα του πιλοτικού προγράμματος Cisco HealthPresence δείχνουν ότι πάνω από το 95% των ασθενών είναι ικανοποιημένοι από την εξ αποστάσεως περίθαλψη

Πάνω από το 90% των ασθενών έμειναν ικανοποιημένοι από την εξ αποστάσεως περίθαλψη και θα τη συνιστούσαν και σε άλλους. Αυτό δείχνουν τα αποτελέσματα των πιλοτικών προγραμμάτων Cisco HealthPresence στο Αμπερντήν της Σκωτίας και το Σαν Χοσέ της Καλιφόρνιας, που ανακοίνωσε η Cisco.

Το Cisco HealthPresence είναι ένα πρόγραμμα παροχής υπηρεσιών περίθαλψης που συνδυάζει το Cisco TelePresence και ιατρικές συσκευές δίνοντας τη δυνατότητα στο προσωπικό περίθαλψης και τους ασθενείς που μπορεί να βρίσκονται μακριά να επικοινωνούν με μία κλινική εγκατάσταση. Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων του πιλοτικού προγράμματος συμπίπτει με την κοινή συνέντευξη τύπου που έγινε στην Washington D.C. από τη Cisco και την UnitedHealth Group, όπου οι εταιρείες ανακοίνωσαν ότι θα δημιουργήσουν το πρώτο πανεθνικό δίκτυο υγείας που θα προσφέρει υπηρεσίες περίθαλψης σε αγροτικές και απομακρυσμένες περιοχές.

Χρησιμοποιώντας μία ζωντανή, υψηλής ποιότητας λύση video collaboration, το Cisco HealthPresence διευκολύνει τους ασθενείς να “συναντηθούν” με τους γιατρούς τους, ενώ κάνει πιο αποτελεσματικές τις υπηρεσίες που προσφέρει ο φορέας περίθαλψης. Τέλος, εκτείνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες καιι βελτιώνει την πρόσβαση στους πόρους περίθαλψης.

Τα αποτελέσματα των πιλοτικών προγραμμάτων περιλαμβάνουν τα ακόλουθα κύρια σημεία:

- Πάνω από το 95% των ασθενών έμειναν ικανοποιημένοι από το Cisco HealthPresence

- Πάνω από το 95% των ασθενών πιστεύουν ότι η διάσκεψη ήταν εμπιστευτική

- Πάνω από το 90% θα συνιστούσε την υπηρεσία σε άλλους.

Cisco HealthPresence

Σχεδιασμένο και δοκιμασμένο από τη Cisco Internet Business Solutions Group -το στρατηγικής σημασίας διεθνές τμήμα συμβουλευτικής της Cisco– και ανεπτυγμένο από την Advanced Services Healthcare Solutions Group, το Cisco HealthPresence συνδυάζει το Cisco TelePresence, μία ζωντανή λύση σε πραγματικό χρόνο, που προσφέρει διαπροσωπική επικοινωνία μέσω δικτύου, με τεχνολογία παρεμφερή με εκείνη ενός call center κι ένα πολύ ασφαλές δίκτυο τηλεμετρίας που προσφέρει ιατρικές υπηρεσίες σε απόσταση, παρόμοιες με εκείνες που παρέχει ο γιατρός κατά την επίσκεψη του ασθενούς στο ιατρείο του.

Το Cisco HealthPresence προσφέρει μία πλατφόρμα επικοινωνίας και συνεργασίας σχεδιασμένη για να βοηθάει το γιατρό να εξετάσει ασθενείς χρησιμοποιώντας δεδομένα που προέρχονται από μία μεγάλη γκάμα ιατρικών συσκευών, όπως στηθοσκόπιο, πιεσόμετρο, παλμικό οξύμετρο και άλλες. Κάθε μονάδα του Cisco HealthPresence είναι εξοπλισμένη με έναν χειριστή, εκπαιδευμένο να χειρίζεται ιατρικές συσκευές με τις οδηγίες του ειδικού περίθαλψης, ο οποίος μπορεί να βρίσκεται εκατοντάδες μίλια μακριά.

Αποτελέσματα πιλοτικών προγραμμάτων στο Αμπερντήν της Σκωτίας

Το Scottish Centre for Telehealth, η Cisco και η Εθνική Υπηρεσία Υγείας συνεχίζουν να δοκιμάζουν το Cisco HealthPresence στο Aberdeen Royal Infirmary στη Σκωτία και να προσφέρουν περίθαλψη από απόσταση.

Ακολουθούν οι απαντήσεις των ασθενών (51 % άνδρες, 49 % γυναίκες, ηλικίας από 16 έως και άνω των 75 ετών) οι οποίοι συμμετείχαν στη δοκιμή στο Αμπερντήν που έγινε στις αρχές Ιανουαρίου του 2008.

- 99 % των ασθενών δήλωσαν ικανοποιημένοι με την εμπειρία.

- 95 % των ασθενών δήλωσαν ότι η εξέταση ήταν εμπιστευτική και απόρρητη.

- το 93 % δήλωσε ότι θα συνιστούσε την υπηρεσία.

Αποτελέσματα πιλοτικού προγράμματος Σαν Χοσέ, Καλιφόρνια

Η UnitedHealth Group (UHG) και η Cisco, σε συνεργασία με τους HealthCare Partners ξεκίνησαν το πιλοτικό πρόγραμμα Cisco HealthPresence με τους εργαζομένους της Cisco στις εγκαταστάσεις της Cisco στο Σαν Χοσέ τον Οκτώβριο του 2008, με στόχο να καθοριστεί η χρησιμότητά του ως εναλλακτική λύση στις επισκέψεις στον γιατρό. Οι απαντήσεις των ασθενών που συμμετείχαν στο πιλοτικό πρόγραμμα στο Σαν Χοσέ είναι οι εξής:

- 97 % των ασθενών δήλωσαν ότι με τη χρήση της συγκεκριμένης υπηρεσίας είχαν επαρκή επικοινωνία με τους επαγγελματίες από τον χώρο της περίθαλψης.

- 98 % των ασθενών δήλωσαν ότι αισθάνονταν άνετα με τη χρήση της συγκεκριμένης τεχνολογίας.

- το 90 % δήλωσε ότι θα συνιστούσε την υπηρεσία.

Κοιτάζοντας το μέλλον

Με βάση τη θετική ανταπόκριση εργαζομένων και γιατρών, η Cisco σχεδιάζει να επεκτείνει τα πιλοτικά προγράμματα Cisco HealthPresence και σε εργαζομένους σε άλλες εγκαταστάσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η Cisco και η UHG συνεργάζονται επίσης για την επέκταση του δικτύου παρόχων συμμετέχοντας στο πιλοτικό πρόγραμμα HealthPresence για να συμπεριλάβουν ειδικούς.

Σε συνεργασία με το Περιφερειακό Συμβούλιο Υγείας Δυτικής Ακτής της Νέας Ζηλανδίας, η Gen-i, εξουσιοδοτημένος συνεργάτης της Cisco, και η Cisco ξεκίνησαν να δοκιμάζουν το Cisco HealthPresence τον Ιούλιο του 2008, για να αξιολογήσουν τη δυνατότητα επέκτασης της διαθεσιμότητας ιατρικών πόρων και να προσφέρουν στους ασθενείς βολική και έγκαιρη πρόσβαση σε ιατρική περίθαλψη. Οι απαντήσεις από το νοσηλευτικό προσωπικό δείχνουν ότι το Cisco HealthPresence δίνει στο προσωπικό τη δυνατότητα να λάβει γρηγορότερα πιο αποτελεσματικές ιατρικές αποφάσεις, καθώς και να μειώσει σημαντικά τις απαιτήσεις μετακίνησης του ασθενούς. Γενικά, υπάρχει ισχυρή υποστήριξη τόσο από το νοσηλευτικό και ιατρικό προσωπικό όσο και από το διοικητικό προσωπικό για το μοντέλο περίθαλψης.

Υποστηρικτικές δηλώσεις:

Kaveh Safavi, Αντιπρόεδρος, Global Healthcare Practice, Cisco Internet Business Solutions Group

«Είναι σαφές ότι υπάρχει παγκόσμια ζήτηση για καλύτερη πρόσβαση σε πόρους περίθαλψης, οι οποίοι να μπορούν να προσφέρουν στους ασθενείς την καλύτερη δυνατή περίθαλψη. Το να υπάρχουν απλά και μόνο περισσότεροι γιατροί δεν είναι πάντα δυνατόν. Το Cisco HealthPresence αποτελεί ένα παράδειγμα της καινοτόμου προσέγγισής μας στην ανάπτυξη τεχνολογιών που βελτιώνουν την ποιότητα της περίθαλψης, απλοποιούν την επικοινωνία στο χώρο της περίθαλψης και συνδέουν τους ασθενείς με ιατρικούς φορείς με πιο βολικό και αποδοτικό τρόπο».

Shashi Kiran, ασθενής στο πιλοτικό πρόγραμμα στο Σαν Χοσέ

«Ανακάλυψα ότι η επίσκεψη μέσω του Cisco HealthPresence δεν ήταν διαφορετική από τη συνηθισμένη επίσκεψη στον οικογενειακό μου γιατρό, εκτός από το γεγονός ότι έγινε στις εγκαταστάσεις και ήταν πιο βολική. Η διάγνωση έγινε ταχύτερα και η ποιότητα της συμβουλευτικής ήταν καλύτερη από την αναμενόμενη».